برگزاری اولین مسابقات مجازی کاراته کشور

برگزاری اولین مسابقات مجازی کاراته کشور

برگزاری اولین مسابقات مجازی کاراته کشور

ابوالقاسم پایدار در گفت وگو با ایسنا عنوان کرد: اولین مسابقات رسمی مجازی کاراته کشور در بخش کاتا و در جهت تحقق پویش در خانه می مانیم و ورزش می کنیم، طراحی و در حال برگزاری است که خوشبختانه با استقبال مناسبی هم روبر شده است.

وی افزود: ثبت نام این مسابقات از تاریخ ٢٠ فروردین٩٩ تا یکم اردیبهشت ماه انجام شد و با شرکت ١۵۵٠ نفر در دو بخش آقایان و بانوان، در پنج رده سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان همراه شد. در بخش بانوان ١٠٧۴ نفر و اقایان ۴٧۶ نفر شرکت کننده ثبت نام نمودند.

پایدار در ادامه با اشاره به حضور داوران بین المللی در این مسابقات گفت: این مسابقات با قضاوت ۶٠ داور آسیایی و جهانی شامل ٣٠ داور در بخش اقایان و ٣٠ داور در بخش بانوان برابر قوانین فدراسیون جهانی کاراته  انجام می گردد و تا بیستم اردیبهشت ماه ادامه دارد.

وی  در پایان افزود: با توجه به تعطیلی سالن های ورزشی، مسابقات، مدارس و حضور ورزشکاران در منزل، این مسابقه با استقبال گسترده در سراسر کشور از طرف خانواده ها و ورزشکاران همراه بوده است و به نظر می رسد اجرای این قبیل مسابقات در حفظ آمادگی و شور و نشاط ورزشکاران در رقابت سالم نقش اثرگذاری را به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام


منتشر شده

در

اخبار ورزشی

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *