برنامه های هفته سلامت امسال با شعار حمایت همگانی از مدافعان سلامت برگزار شد

برنامه های هفته سلامت امسال با شعار حمایت همگانی از مدافعان سلامت برگزار شد

برنامه های هفته سلامت امسال با شعار حمایت همگانی از مدافعان سلامت برگزار شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، سید راشد جزایری افزود: سازمان بهداشت جهانی شعار دوسالانه برای هفته سلامت انتخاب می‌کند که شعار امسال و سال گذشته ” مراقبت‌های اولیه بهداشتی راهی به سوی سلامت همگانی” است.
وی تصریح کرد: همچنین همه ساله یک شعار محوری از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای هفته سلامت تعیین می‌شود، امسال این شعار با عنوان ” حمایت همگانی از مدافعان سلامت” اعلام شد.
رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری و سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد خاطرنشان کرد: به مناسبت هفته سلامت و بسته به نامگذاری‌های مختلف روزهای این هفته برنامه‌هایی متنوع در مجموعه بهداشت و درمان استان برگزار شد.
جزایری تصریح کرد: در روز اول هفته سلامت که با عنوان “بهورزان و خانواده بهداشت کشور در مقابله با کرونا” نامگذاری شد از بهورزان و مراقبین سلامت در چهارمحال و بختیاری تجلیل شد.
وی ادامه داد: در دومین روز از هفته سلامت که ” با عنوان پزشکان، پرستاران و خانواده نظام سلامت در مقابله با کرونا” نامگذاری شد از پزشکان و پرستاران فعال در چهارمحال و بختیاری تجلیل به عمل آمد.
رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری و سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با اشاره به نامگذاری روز سوم هفته سلامت با عنوان “آموزش، پژوهش، فناوری و تولید ملی در مقابله با کرونا” خاطرنشان کرد: در این روز از طرح‌های پژوهشی بهره‌برداری شد، همچنین در بحث آموزش سلامت به عنوان رکن اصل و اساسی برنامه‌های بهداشتی، برنامه‌های متنوعی در شبکه‌های بهداشت و درمان استان به مرحله اجرا گذاشته شد.
جزایری اضافه کرد: در ادامه در آیینی با حضور ریاست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، نمایندگان پزشکان، مراقبین سلامت، بهورزان و امور آزمایشگاه از رؤسای مراکز بهداشت شهرستان‌های نُه‌گانه چهارمحال و بختیاری تجلیل شد.

۴۸

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *