بررسی Forza Horizon 5 – فانتزی بسیار مورد نیاز برای سفرهای جاده ای

Aاز پایان سال ۲۰۲۱ لنگ می زنیم، فکر نمی کنم تا به حال اینقدر به تعطیلات نیاز داشته باشم، و Forza Horizon 5 اینجاست تا یکی را ارائه کند. این یک فرار خوش منظره و رنگارنگ به یک نسخه استریل و بی عیب و نقص از مکزیک است، با مناظر حیرت انگیز و ماشین های براق برای رانندگی در یک سری مسابقات به ظاهر بی پایان، از پیست های بیابانی در میان کانتری گرفته تا مسابقه های خیابانی و چالش های شیرین کاری. مانند هر تعطیلات عالی، اینجا هیچ چیز برای فکر کردن وجود ندارد، جز اینکه کدام کار سرگرم کننده در آینده انجام شود.

علی رغم تغییر محیط از بریتانیای ایده آل به مکزیک ایده آل، تقریباً شبیه به Forza Horizon 4 2018 است و همان گرایش‌های ماکسیمالیستی را دارد – نقشه جنگلی از نمادها، انبوهی از هیجانات بالقوه است، و شما دائماً با جوایز، امتیازات و پاداش‌هایی مواجه می‌شوید که به سرعت احساس بی‌معنی می‌کنند. اما برخی از همان جادو را نیز به تصویر می کشد: فانتزی فرار از جاده باز، آزادی رانندگی، رضایت کامل از چرخاندن یک سوپراسپرت با مدل عالی و احساس لرزش کنترل در دستان شما. این وسایل نقلیه، صدها نفر از آنها، همگی به کوچکترین لمس چوب آنالوگ یا پر شدن ترمز فورا پاسخ می دهند. هیچ راه سرگرم کننده تر از این برای رانندگی ماشین های مجازی وجود ندارد.

خب – من این را بگویید، اما در واقع Forza Horizon 4 دقیقاً سه سال پیش خوشحال کننده بود. دیدن بازی‌های توسعه دهنده Playground کمی ناامیدکننده است تجربه را کمی به عقب برگردانید، زیرا زمانی که چالش‌ها، رویدادهای چندنفره و مسابقات فصلی برای جلب توجه شما رقابت می‌کنند، تمرکز دشوار است. چیزی که من واقعاً می‌خواستم انجام دهم این بود که در مناظر گم شوم، در مکان‌های زیبا و چیزهایی برای انجام دادن اتفاق بیفتد یا در مسیرهای طولانی منطقه‌بندی کنم، و وقتی دائماً به جهات مختلف کشیده می‌شوید، سخت است.

Horizon 5 لحظات نمایشی خود را سازماندهی می کند – فکر کنید دور شدن از آتشفشان های در حال فوران، مسابقه با هواپیماها، مسابقات سوپراسپرت ها در امتداد ساحل، این چیزها – در یک نوع داستان که راننده سوپراستار شما را در بزرگترین فیلم های جهان دنبال می کند. رویداد رانندگی، اما حتی در بسیاری از سایت‌های جشنواره مختلف پخش شده است. در طی چند ساعت بازی، جوایز بازخرید نشده، ارزهای خرج نشده و کارت‌های معاملاتی و چرخش‌های چرخ‌دار به سبک ماشین‌های حافظه مانند ایمیل‌های خوانده نشده در منوها جمع می‌شوند. تنها چیزی که هرگز احساس نکردم از آن سیر شده ام ماشین ها بود. تقریباً همه رانندگی کردن لذت بخش است، و من فقط می گویم تقریباً به این دلیل که به نظرم سوپراسپرت ها نفرت انگیز هستند. یک ماشین رالی کثیف و یک مسیر جنگلی به من بدهید و من خیلی خوشحال تر می شوم.

با بازی Forza Horizon 5 ایکس باکس از صفحه نمایش است
در جنگل… Forza Horizon 5 Xbox. عکس: Playground Games/Microsoft

شما می توانید هر جنبه قابل تصوری را تنظیم و سفارشی کنید اگر می‌دانید دارید چه کار می‌کنید، از این ماشین‌ها لذت می‌بردم، اما من خوشحال بودم که آنها را به اطراف می‌رفتم، خانه می‌خریدم، همه بازیکنان دیگر را به صورت آنلاین نادیده می‌گرفتم، شهرت و تمجید بیشتری جمع می‌کردم تا نفسم را تسکین دهم، و در ایستگاه‌های رادیویی که کمترین آزاردهنده‌ترین آنها را آزاردهنده‌تر می‌کردم سر و کله می‌زدم. این موسیقی متن قطعاً جالب نیست، اما رانندگی به آنجا عالی است – اگرچه من این موضوع را گیج‌کننده دیدم که هیچ موسیقی از منطقه‌ای که بازی در آن تنظیم می‌شود وجود ندارد. صداگذاری متفاوت است، ترکیبی از شخصیت های بریتانیایی، آمریکایی و آمریکای لاتین غیر توهین آمیز که هر یک از جنبه های مختلف شخصیت Horizon، از مسابقات خیابانی گرفته تا شکار ماشین های کلاسیک متروکه را تثبیت می کنند.

می‌توانید ماه‌ها را در Forza Horizon 5 در یک سفر ساحلی به ساحل بگذرانید، یا برای دیدن مناظر و تحسین غروب خورشید چند روز در آن غوطه‌ور شوید. مجموعه وسیعی از شادی های پیشنهادی به این معنی است که هر کاری که انجام دهید، هر کجا که برسید، اوقات بسیار خوبی خواهید داشت.

  • Forza Horizon 5 در ۹ نوامبر با قیمت ۵۴.۹۹ پوند منتشر می شود.


منتشر شده

در

اپلیکیشن و بازی

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *