برد ترابزون بدون حسینی در آخرین بازی فصل

به گزارش “ورزش سه”، در یکی از مسابقات هفته چهلم و پایانی فصل ۲۱-۲۰۲۰ سوپر لیگ ترکیه، تیم فوتبال ترابزون اسپور که سید مجید حسینی را برای سومین بازی متوالی در ترکیب نداشت و روی نیمکت می‌دید، از ساعت ۲۲ شنبه شب در ورزشگاه مدیکال پارک مقابل تیم رده نوزدهمی گنچلربیرلیگی قرار گرفت.

 

ترابزون اسپور که پیش از این رتبه چهارمش در این فصل از سوپر لیگ ترکیه قطعی شده و سهمیه پلی‌آف در سال آینده لیگ اروپا را کسب کرده بود، در دیدار تشریفاتی مقابل گنچلربیرلیگی نیز موفق شد به برتری دست پیدا کند تا با برد فصل را به اتمام رساند.

 

یاران حسینی پس از ۱۲ هفته شکست ناپذیری که با کسب ۴ پیروزی و ۸ تساوی برای آنها همراه بود، در دیدار مقابل گنچلربیرلیگی نیز موفق شدند این روند را برای سیزدهمین دیدار پیاپی ادامه دهند و به برتری ۲ بر یک دست پیدا کنند تا به امتیاز ۷۱ برسند.

 

 

سید مجید حسینی، ملی‌پوش ایرانی ترابزون اسپور که هفته قبل در ثانیه‌های پایانی دیدار با کانیا اسپور وارد زمین شده بود، در آخرین مسابقه فصل مقابل گنچلربیرلیگی فرصت بازی به دست نیاورد و تا پایان روی نیمکت حضور داشت.

 

حسینی که سومین سال حضورش در سوپر لیگ ترکیه و ترابزون اسپور را به پایان رساند، در فصل ۲۱-۲۰۲۰ این رقابت‌ها ۱۸ بازی انجام داد که گل یا پاس گل به ثبت نرساند و دو کارت زرد هم دریافت کرد.


منتشر شده

در

اخبار ورزشی, فوتبال

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *