برخورد جدی با متخلفان صنفی در زنجان

برخورد جدی با متخلفان صنفی در زنجان

 

به گزارش خبرآنلاین، ناصر فغفوری اظهار کرد: طرح نظارتی ویژه نوروزی از اول اسفندماه امسال در استان زنجان شروع ‌شده و تا ۱۵ فروردین‌ماه سال آینده ادامه دارد و در حال حاضر با توجه به اینکه به پایان سال نزدیک می‌شویم و تقاضای مردم برای خرید بیشتر است، این سازمان به‌صورت ویژه بازار را رصد خواهد کرد.

این مسوول ادامه داد: نظارت‌های طرح ویژه نوروز در دو بخش کالا و خدمات انجام می‌شود و بازرسان به‌صورت محسوس و نامحسوس نظارت لازم از بازار را دارند و با متخلفان به جد برخورد می‌شود.

وی افزود: بیش از ۲۵ گروه در قالب بیش از ۵۰ بازرس و ناظر در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان فعالیت لازم در طرح ویژه نظارت نوروز را بر عهده دارند.

فغفوری تصریح کرد: شهروندان به هنگام خرید هر نوع کالایی از فروشنده فاکتور را برای خرید خود مطالبه کنند تا در صورت بروز مشکل و شکایت از این عرضه‌کنندگان کالا، مدرکی مبنی بر خرید و میزان بهای پرداختی به فروشنده داشته باشند، زیرا در هنگام شکایت بدون مدارک معتبر امکان اثبات حتی در صورت درستی مدعا وجود ندارد و خاطیان را نمی‌توان بر اساس قانون مجازات کرد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان، یادآور شد: همشهریان و مسافران در صورت بروز هرگونه مشکل می‌توانند با سامانه تلفنی ۱۲۴ که سامانه کشوری است تماس حاصل کنند و شکایت خود را به اطلاع بازرسان این سازمان برسانند.

این مسوول خاطرنشان کرد: درج قیمت‌های کالا در همه فروشگاه‌ها و اصناف جهت جلوگیری از گران‌فروشی الزامی است و شهروندان باید در رابطه با حقوق اولیه خود در این موضوع آشنا شوند.

۴۶

منبع : خبر آنلاین


منتشر شده

در

زنجان

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *