برخورد با بانک های کم کار در پرداخت تسهیلات اشتغال زایی

برخورد با بانک های کم کار در پرداخت تسهیلات اشتغال زایی

برخورد با بانک های کم کار در پرداخت تسهیلات اشتغال زایی

به گزارش خبرنگار مهر، ارسلان زارع عصر چهارشنبه در جلسه کارگروه اشتغال گیلان در استانداری با بیان اینکه بخشی از مصوبات کارگروه اشتغال در سال گذشته محقق شده است، افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا مسئولان باید در زمینه ارائه خدمات به مردم تلاش بیشتری انجام دهند.

وی با بیان اینکه امسال به فرموده رهبری سال «جهش تولید» نامگذاری شده و با اشاره به اینکه باید تلاش مضاعفی از سوی دستگاه‌های اجرایی برای تحقق این شعار انجام شود، گفت: عدم انجام تعهدات از سوی برخی بانک‌ها در زمینه تسهیلات اشتغال زایی قابل قبول نیست.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه مسئولان بانک‌ها باید در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی برخی از ملاحظات را کنار بگذارند، تصریح کرد: قطعاً با مدیران بی توجه در زمینه برخورد خواهد شد.

وی با تأکید بر لزوم تکمیل و بهره برداری هر چه سریع‌تر پروژه‌های نیمه تمام در استان گیلان، افزود: متأسفانه با وجود پیشرفت ۱۰۰ درصدی برخی از پروژه‌ها، به دلیل عدم تأمین سرمایه در گردش هنوز بهره برداری نشده است.

زارع با اشاره به اینکه شیوع ویروس کرونا به بسیاری از کسب و کارها آسیب وارده کرده و تلاش‌هایی برای جبران این خسارت‌ها در روزهای گذشته انجام شده است، گفت: در حوزه جذب تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری نیز باید تلاش شود تا تمام این تسهیلات جذب و به اشتغال تبدیل شود.

وی در ادامه با تاکید بر وجود ظرفیت و پتانسیل‌های بسیار در استان گیلان از مدیر کل امور سرمایه گذاری استانداری خواست تا تلاش بیشتری برای جذب سرمایه‌گذاری داخلی انجام دهد، اظهار کرد: طولانی بودن بروکراسی اداری یکی از دلایل عدم موفقیت در جذب سرمایه گذاری است که در سال جهش تولید باید این موانع رفع شود.


منتشر شده

در

گیلان

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *