بد نبودیم‌، ساق‌های بازیکنان یونایتد خسته بود

بد نبودیم‌، ساق‌های بازیکنان یونایتد خسته بود

به گزارش “ورزش سه”، منچستریونایتد دیشب در یک چهارم نهایی لیگ اروپا به مصاف کپنهاگن دانمارک رفت و به سختی و با تک گلی که توسط برونو فرناندس در وقت‌های اضافه بازی از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید موفق شد حریف دانمارکی خود را ۱-۰ شکست داده و راهی مرحله نیمه نهایی شود. خوان ماتا هافبک یونایتد در انتهای بازی به دشوار بودن این صعود اذعان کرد و گفت شیاطین سرخ از نظر فیزیکی به شدت خسته هستند.

در شب گرمی که دیدار دو تیم در شهر کلن آلمان برگزار می شد یونایتد هم درصد مالکیت بیشتری داشت و هم فرصتهای بیشتری خلق کرد ولی در نهایت به دشواری موفق به صعود شد. ترکیبی از بدشانسی، بی دقتی در زدن ضربات آخر و درخشش دروازه بان دانمارکی کپنهاگن از علل این صعود دشوار بود.

خوان ماتا هافبک یونایتد دربد نبودیم‌، ساق‌های بازیکنان یونایتد خسته بود پایان بازی گفت: ” تیم ما از نظر فیزیکی خیلی خسته است. در این برهه از فصل مهم فقط این است که در بازی ها پیروز بشویم و مثل امروز صعود کنیم. ما تا بازی بعدی زمان قابل توجهی در آلمان هستیم و امیدوارم بازی بعدی را هم پیروز شویم”.

ماتا در ادامه گفت: ” هر دو تیم خسته بودند و خسته‌تر شدند و همین باعث شد فضاهای باز بیشتری بوجود بیاید و فرصتهای گلزنی افزایش یابد. آنها فوتبال خوبی بازی کردند و باید بهشان تبریک گفت. ما می‌توانستیم در وقت‌های اضافه گلهای بیشتری بزنیم ولی مهم این است که صعود کردیم. قبول ندارم که ما به خودمان غره شده بودیم. آنها فوتبال خیلی خوبی بازی کردند. ما یک گل زدیم و شکی نیست اگر بیشتر گل زده بودیم خوشحالتر بودیم ولی حالا وقت رفتن به ریکاوری است. بعد هم باید منتظر بمانیم و ببینیم در مرحله بعد با کدام تیم روبرو می شویم”.


منتشر شده

در

اخبار ورزشی, فوتبال

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *