بخشش اجاره ۳۳ مغازه و خانه در هفشجان

بخشش اجاره ۳۳ مغازه و خانه در هفشجان
بخشش اجاره ۳۳ مغازه و خانه در هفشجان

به گزارش خبرآنلاین از چهارمحال وبختیاری ؛فرمانده حوزه مقاومت سردار شاهمرادی اصناف شهرکرد گفت: در اقدامی تحسین برانگیز در اقدامی تحسین برانگیز آقای نظرعلی صادقی مالک مجتمع تجاری مسکونی نظر هفشجان کرایه دو ماه ۲۳ باب مغازه و ۱۰ باب منزل مسکونی را بخشید.
وی، اضافه کرد: ماهانه حدود بیست میلیون تومان هزینه اجاره اماکن تجاری و مسکونی در قالب این پویش توسط این فرد خیر به مستاجران بخشیده شد.
فرمانده حوزه مقاومت سردار شاهمرادی اصناف شهرکرد افزود: پویش مهربانی بخشش کرایه واحد های تجاری و مسکونی، اخبار تلخ این روزها را تحت تاثیر قرار داده و در این شهرستان حماسه مهربانی را رقم زده است.
وی ابراز امیدواری کرد؛ این اقدام ارزشمند در دیگر نقاط استان و ایران اسلامی نیز فراگیر شود تا التیامی بر مشکلات خانواده های گرفتار و آسیب دیده باشد.
نظرعلی صادقی، خیر و مالک این مجتمع تجاری مسکونی نیز هدف خود از بخشش اجاره را کاهش رنج و مرارت کاسبانی می‌داند که در شرایط کنونی دچار کسادی بازار شده و با توجه به مساله ویروس منحوس کرونا، دوران رکود را تجربه می‌کنند.
وی همچنین گفت: اینک که در شرایط سخت دوران کرونا قرار گرفته‌ایم، همه باید در حد وسع خودمان به یکدیگر کمک کنیم تا فشارهای اقتصادی، خود را کمتر نشان دهند و امید است همه در این امتحان بزرگ و دشوار تاریخی پیروز شده و سربلند بیرون آئیم.
گفتنی است، فرمانده حوزه مقاومت سردار شاهمرادی اصناف شهرکرد، رئیس اتاق اصناف و فرمانده حوزه بسیج هفشجان با حضور کسبه و ساکنین این مجتمع و اهدای لوح و گل، از اقدام خداپسندانه این خیر هفشجانی تقدیر کردند.

۴۶

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *