با امکانات تفریحی، سلامتی و پذیرایی بلندترین هتل شیراز آشنا شوید

چمران به خاطر قرار گرفتن در منطقه قصردشت که باغ های میوه آن معروف است، مطبوع طبع مهمان های این شهر است. اگر کنجکاو هستید بدانید در این هتل چه می گذرد، با جااینجاس همراه شوید.

اتاق های هتل چمران شیراز

هتل چمران ۲۵۰ واحد اقامتی دارد که در قالب اتاق و سوئیت در اختیار آنها قرار گرفته و بین یک تا دو نفر ظرفیت دارند. مطلب با امکانات تفریحی، سلامتی و پذیرایی بلندترین هتل شیراز آشنا شوید را با بررسی اتاق های هتل آغاز می کنیم:

اتاق های یک نفره

اتاق های یک نفره هتل از یک تخت سینگل تشکیل شده و برای اقامت های تکنفره مناسب هستند. این اتاق ها تنها واحدهای هتل هستند که قابلیت اضافه کردن تخت اضافه را ندارند. اما امکانات آنها کامل است و شامل تلفن، تلویزیون، اینترنت پرسرعت و رایگان، کمد لباس، حمام مجهز به سشوار و لوازم بهداشتی، صندوق امانات و چای ساز می شوند.

 لازم به ذکر است که اتاق های هتل یک امکان ویژه هم دارند و آن دکمه های سبز و قرمز کنار تختخواب است. اگر اتاق شما نیاز به نظافت داشته باشد، می توانید دکمه سبز را فشار دهید. در صورتی که بخواهید کسی از خدمه خانه داری هتل مزاحم شما نشود، باید دکمه قرمز را فشار دهید.

اتاق های دونفره

اتاق های دونفره شامل دوتخته دبل و توئین می شوند. برخلاف اتاق های یکنفره، این اتاق ها امکان اضافه کردن تخت اضافه را به شما می دهند. امکانات این اتاق ها هم مانند سایر اتاق ها شامل تلویزیون، مینی بار، اینترنت، صندوق امانات، چای ساز و حمام مجهز می شود.

با امکانات تفریحی، سلامتی و پذیرایی بلندترین هتل شیراز آشنا شوید
با امکانات تفریحی، سلامتی و پذیرایی بلندترین هتل شیراز آشنا شوید

سوئیت

اگر به دنبال فضایی بزرگ تر در هتل چمران می گردید، سوئیت ها گزینه خوبی هستند. در این سوئیت ها یک تخت دونفره قرار گرفته و شما امکان افزودن دو تخت تاشو را هم دارید. البته باید بدانید که این امکان مشمول پرداخت هزینه اضافه می شود. در سوئیت های هتل چمران هم امکانات کاملی از اینترنت رایگان و نامحدود تا سرویس بهداشتی فرنگی، یخچال، چای ساز، صندوق امانات و کمد لباس به شما ارائه می شود.

پذیرایی در هتل چمران شیراز

بدون شک هتل چمران بخشی از ستاره های خود را مدیون امکاناتی است که برای پذیرایی از مهمان هایش فراهم کرده است. تنوع رستوران ها و کافی شاپ ها سلیقه های مختلف را راضی می کند و این برای هتل دستاورد بزرگی است. با هم نگاهی به سالن های پذیرایی هتل چمران می اندازیم:

رستوران ملل

رستوران ملل را می توانید در طبقه سوم هتل پیدا کنید؛ یک رستوران بزرگ و مجهز که دو سالن جداگانه دارد و حتی لذت صرف غذا در بالکن را هم نصیب شما می کند. خوشبختانه رستوران ملل غذاهای بین المللی هم سرو می کند و صرف صبحانه در آن یک روز خوب را به شما نوید می دهد.

رستوران داوینچی

رستوران داوینچی همانطور که از نامش پیداست، مخصوص علاقه مندان به غذاهای ایتالیایی است. انواع پیتزا و پاستا را می توانید در این رستوران میل کرده و تماشای شهر از طبقه ۲۵ ام هتل را هم چاشنی غذایتان کنید.

رستوران سنتی باربد

اگر به دنبال غذاهای اصیل ایرانی و محلی شیراز می گردید، به طبقه منفی یک هتل و رستوران سنتی باربد بروید. در این رستوران حتی عرقیجات و نوشیدنی های خوش طعم و فالوه شیرازی هم برای شما سرو می شود. نوای خوش موسیقی زنده نیز عیش شما را کامل خواهد کرد.

رستوران پانوراما

پانوراما دیگر رستوران هتل است که هم غذاهای ایرانی در منوی خود دارد و هم غذاهای بین المللی. اگر می خواهید از نمای فوق العاده این رستوران و موسیقی گوشنواز آن بهره مند شوید، به طبقه بیست و چهارم هتل بروید.

فست فود ویژه هتل

همه به غذاهای سنتی علاقه ندارند و بعضی حتی در سفر هم در جستجوی فست فود هستند. اگر شما هم در این دسته قرار می گیرید، فست فود ویژه هتل چمران را امتحان کنید. یک منوی متنوع و لژ اختصاصی برای خانواده ها چیزهایی هستند که در یکی از قدیمی ترین فست فودهای شیراز منتظر شما هستند.

کافی شاپ ایتالیایی

اگر دوست دارید به غیر از غذاهای ایتالیایی، دسرهای ایتالیایی را هم مزه کنید؛ به کافی شاپ ایتالیایی در لابی هتل بروید. در این کافی شاپ شیرینی ها و بستنی های ایتالیایی به قرارهای دوستانه، کاری یا خانوادگی شما رنگ و بوی دیگری می بخشند.

کافی شاپ چشم انداز

هتل چمران علاوه بر لابی طبقه بیست و سوم خود را نیز به یک کافی شاپ اختصاص داده است. این بار اما فقط از منوی ایتالیایی خبری نیست. شما می توانید هر نوع نوشیدنی، دسر یا کیکی را سفارش دهید و همزمان از گوش سپردن به موسیقی دلنشین هم لذت ببرید.

سلامتی و تفریح در هتل چمران شیراز

خدمات سلامتی و تفریح هتل چمران بیشتر با نام ایستگاه های سلامت شناخته می شوند. استفاده کردن از این خدمات منحصر به فرد بدون شک، چیزی بر اقامت شما خواهد افزود. سری به ایستگاه سلامت هتل چمران شیراز می زنیم:

ماساژ با روغن های معطر گیاهی

تا حالا در مورد آروما تراپی یا ماساژ با روغن های معطر گیاهی چیزی شنیده اید؟ آروماتراپی از روغن های گل ها و گیاهان استوایی برای آرامش بخشی، میکروب زدایی و دادن حال خوب به شما استفاده می کند. ماساژ با این روغن های مفید تجربه ای است که در ایستگاه سلامت هتل از آن برخوردار می شوید.

حمام مغربی

حمام مغربی از آن کارهایی است که بعد از یک پرواز یا رانندگی طولانی بیشتر می چسبد. حمام مغربی چیست؟ ماساژ با حرکات کششی، ضربه ای و فشاری، شستشوی سر و بدن به سبک قدیمی ها و با استفاده از لیف و کیسه و در نهایت خستگی و کوفتگی که از بدنتان خارج می شود.

ماساژ دکتر فیش

حتما در مورد ماهی های کوچک ماساژور یا همان ماساژ دکتر فیش شنیده اید. این ماهی های کوچک خواص زیادی برای سلامتی شما دارند؛ از تمدد اعصاب و رفع استرس تا رفع التهابات پوستی. این نوع ماساژ یکی دیگر از خدمات ایستگاه سلامت هتل چمران است.

مجموعه ورزشی

هتل چمران برای مهمان های اهل ورزش خود یک باشگاه فیتنس در نظر گرفته است. دستگاه های پیشرفته و مجهز، استخر، جکوزی و بالاخره کافی شاپ اختصاصی همه آن چیزهایی هستند که می توانید در این مجموعه ورزشی امتحان کنید.

همه خدمات هتل چمران شیراز

هتل چمران شیراز یک هتل پنج ستاره است و تعجبی ندارد که کلکسیونی از خدمات رفاهی در آن ارائه شده باشد. بد نیست بدانید که علاوه بر امکانات داخل اتاق ها، رستوران ها، کافه ها و ایستگاه سلامت خدمات دیگری هم در هتل به شما عرضه می شود، مثل:

· تورهای گشت شیراز: تورهای داخلی هتل چمران شما را به مکان های دیدنی شیراز مثل دروازه قرآن، موزه پارس، نارنجستان قوام، باغ ارم، خانه زینت الملوک، آرامگاه سعدی و حافظ، ارگ کریمخانی، نقش رستم و تخت جمشید می برند. از خدمات این تور هم می توان به تور لیدر، پرداخت ورودی مکان ها و پذیرایی با فالوده شیرازی و عرقیجات سنتی اشاره کرد،

· اینترنت پر سرعت در تمام طبقات هتل

· آژانس مسافرتی و گردشگری

· آرایشگاه آقایان و خانم ها

· گیم نت مجهز به ایکس باکس

· پارکینگ اختصاصی

· کافی نت

· آتلیه عکاسی

· فروشگاه لباس

· بانک

رزرو هتل چمران شیراز در جااینجاس

بیش از ۲۰ هتل و هتل آپارتمان در شیراز وجود دارد که امکان رزرو همه آنها در جااینجاس برای شما فراهم شده است. هتل چمران هم یکی از این هتل ها است که در رده لوکس ترین هتل های شیراز قرار گرفته است. برای اینکه بتوانید بهترین اقامت را در این هتل تجربه کنید، کافیست اندکی دقت و حوصله به خرج دهید. به صفحه هتل در جااینجاس بروید و تمام اطلاعاتی را که در مورد این هتل برای شما فراهم شده، بررسی کنید. این اطلاعات شامل تصاویر، امکانات، جاذبه های اطراف، قوانین و نظرات کاربران درباره هتل چمران شیراز می شود. بعد از بررسی کامل می توانید رزرو هتل را انجام داده و در صورت بروز مشکل نیز از تیم پشتیبانی کمک بگیرید.

۲۱۲۱

منبع : خبرآنلاین


منتشر شده

در

اخبار اقتصادی

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *