با ادامه مشکلات ، خرده فروشان بنزین خواستار تحقیق درباره بحران سوخت هستند

خرده فروشان بنزین در بریتانیا خواستار تحقیق مستقل در مورد بحران سوخت برای اطمینان از این دیگر تکرار نمی شود و می گویند کمبودها به اندازه کافی تسکین نمی یابند. به طور عمده در لندن و جنوب شرقی انگلستان ادامه دارد.

انجمن خرده فروشان بنزین ، که نماینده مستقل خارجی است ، گفت: ۱۲ ٪ ایستگاه های پمپ بنزین در لندن و جنوب شرقی هنوز خشک بودند و ۱۷ just فقط یک درجه سوخت داشتند. بر اساس این گزارش ، ۷۱ درصد از نیروهای پیشین در منطقه دارای هر دو درجه بودند ، در حالی که ۹۰ درصد در سایر نقاط وجود داشت. شرق زیرا به دلیل تراکم جمعیت به طور معمول تعداد وسایل نقلیه بیشتری در هر ایستگاه در منطقه وجود دارد. رئیس PRA “ما در پانزدهمین روز بحران خود هستیم. باید تحقیقات مستقل در مورد بحران انجام شود تا رانندگان در آینده از چنین کمبود حاد سوختی مصون بمانند. ” در حال گزارش “برنامه های آشفته تحویل” بودند ، با ذکر یکی از مواردی که یک تانکر مجبور شد به انبار کامل بازگردد زیرا به ایستگاه پمپاژ تازه وارد شده رسیده بود.

مادرسون گفت تصمیم دولت برای تعلیق قانون رقابت “یک آزمایش شکست خورده” بوده است. این اقدام به شرکت های نفتی اجازه می دهد تا داده ها را برای ارسال تحویل به مناطقی که کمبود سوخت بیشترین آسیب را به آنها وارد کرده است ، به اشتراک بگذارند ، اما وی گفت که PRA در به اشتراک گذاری اطلاعات مشارکت نداشته است.

جلسات تصور می شود که بین دپارتمان تجارت ، انرژی و استراتژی صنعتی (BEIS) و حمل و نقل تخصصی و شرکت های نفتی صورت گرفته است. بازگشت ، وضع مجدد قانون رقابت و بازگرداندن رشته های بازار به گونه ای که مشوق های عادی کسب و کار سوخت را به ایستگاه های پمپاژ که به آن نیاز دارند برساند. ” “این درس برای همه ما ممکن است این باشد که ، هرچقدر هم دولت نیت خوبی داشته باشد ، متأسفانه مقامات نه توانایی و نه توانایی فرماندهی و کنترل بحرانی مانند این را دارند.”

گوردون بالمر ، مدیر اجرایی PRA ، در پاسخ به این سال که چگونه وضعیت به سرعت حل می شود ، پاسخ داد:” امیدوارم روزها امیدوار باشیم. ” ارقام BEIS نشان می دهد که قبل از خرید وحشت ، بسیاری از زمین های پیشین خشک شده اند. سطوح متوسط ​​سهام برای چند روز تا ۲۲ سپتامبر به ۳۳ درصد کاهش یافت ، در حالی که از سطح عادی تر ۴۰-۴۵ درصد پایین بود. پس از گزارش گزارش شده که BP آمادگی برای جیره بندی تحویل سوخت به دلیل کمبود راننده رسانه ها را درگیر کرد.

در بیست و چهارمین روز که صف ها شروع شد ، سطح سهام به ۲۰ درصد کاهش یافت و در ۲۵ ام ، هنگامی که خرید وحشت انگلستان را فرا گرفت ، دوباره به ۱۵ درصد سقوط کرد.


منتشر شده

در

اخبار سیاسی, بین الملل, گردشگری

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *