باز پس گیری هزار و ۶۵۳ مترمربع از اراضی ملی دماوند

باز پس گیری هزار و ۶۵۳ مترمربع از اراضی ملی دماوند

باز پس گیری هزار و ۶۵۳ مترمربع از اراضی ملی دماوند

به گزارش خبرنگار مهر، جمشید جویباری صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در ادامه اقدامات قانونی با هدف حفظ انفال و خارج کردن عرصه‌های ملی از ید متصرفان، یکهزار و ۶۵۳ مترمربع از اراضی ملی واقع در پلاک خرمده این شهرستان باز پس گیری و به دولت بازگردانده شد.

جویباری افزود: این اراضی تصرف شده در اجرای یک فقره حکم قطعیت یافته قضائی و با حضور نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان دماوند و با همکاری نیروی انتظامی رفع تصرف شده است.

وی ادامه داد: همزمان با اجرای حکم قضائی و رفع تصرف، تمامی دیوارکشی و فنس کشی‌ها و همچنین مستحدثات ایجاد شده بر روی این اراضی مورد تخریب قرار گرفت.

این مسئول منابع طبیعی شهرستان دماوند با اشاره به اینکه حفاظت از عرصه‌های ملی و منابع طبیعی اولویت مهم و اساسی مجموعه منابع طبیعی محسوب می‌شود خاطر نشان کرد: عرصه‌های منابع طبیعی متعلق به تمامی نسل‌ها است، بر همین اساس حفاظت از این سرمایه‌های ملی وظیفه‌ای همگانی به شمار می‌رود.

جویباری از عموم مردم درخواست کرد: در صورت مشاهده هرگونه تخریب و تصرف عرصه‌های ملی مراتب را فوراً از طریق شماره تلفن ۱۵۰۴ به یگان حفاظت منابع طبیعی اطلاع دهند.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *