بازدید و بررسی موقوفات قابل سرمایه گذاری در خلخال

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از استان اردبیل، حجت الاسلام و المسلمین دکتر ستوده مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل و رئیس اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان خلخال و سرمایه گذاران بخش خصوصی ابتدا از موقوفه ۱۲ هکتاری یحیی گلستانی واقع در شهرستان کوثر بازدید نمودند.

موقوفه گلستانی با کاربری کشاورزی در راستای کمک به مسجد جامع کوثر و خیرات و مبرات توسط آقای یحیی گلستانی در سال ۱۳۹۸ وقف گردید. سرمایه گذار این زمین درخواست بررسی طرح سرمایه گذاری در حوزه کشاورزی و گیاهان دارویی را داشت که بعد از بازدید از محل مقرر گردید جلسه نهایی در خصوص واگذاری زمین موقوفه جهت سرمایه گذاری طبق سیاست های جدید سازمان اوقاف به عمل آید.

مدیر کل محترم و اوقاف و امور خیریه استان اردبیل از زمین  مسجد پایین خوجین مشهور به (کرم ابریشم) به همراه سرمایه گذار این زمین بازدید نمودند که سرمایه‌گذار محترم طرح پیشنهادی خود را به همراه توضیحات ارائه نمودند. موقوفه مسجد پایین در خروجی شهر خلخال به سمت گیلان واقع شده است .

در ادامه نیز جلسه‌ای با حضور حجت الاسلام و المسلمین دکتر ستوده و هیئت همراه ، شهردار و شورای محترم شهر کلور برگزار گردید و تصمیماتی راجع به تعیین تکلیف سوئیت آپارتمان احداثی در جوار آستان مقدس امامزاده عبدالله کلور گرفته شد که در اسرع وقت نسبت به تکمیل سوئیت آپارتمان اقدام لازم صورت گیرد. سیاست های جدید سازمان اوقاف در خصوص سرمایه گذاری موقوفات که موجب احیای موقوفه شده و موجبات بهره‌مندی عموم مردم و به ویژه اقشار نیازمند خواهد بود.

۴۶

منبع : خبر آنلاین


منتشر شده

در

اردبیل

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *