بازار سقز تا ۱۵ فروردین تعطیل است

کامیل کریمیان در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به دستور رئیس جمهور به وزارت کشور و ابلاغ به استانداران و فرمانداران مبنی بر تعطیلی بازار تا ۱۵ فروردین، اظهار داشت: شیوع کرونا در استان و سقز، روند افزایشی دارد و این یک هشدار جدی است.

وی افزود: غیر از شغل‌ها و کسب‌هایی که مایحتاج مردم را تأمین می‌کنند، باید تمام مغازه‌ها در تمام مناطق شهر سقز حتی مناطق حاشیه‌ای بسته شود و با کسانی که رعایت نکنند قاطع و قانونی برخورد خواهد شد تا به امید خدا چرخه این ویروس شکسته شود.

فرماندار ویژه شهرستان سقز با اشاره به همت اصناف و بازاریان برای تعطیلی بازار و مشاغل غیر ضرور در راستای پیشگیری از شیوع کرونا، ادامه داد: با این اقدام ارزشمند، پیک بیماری مدتی ثابت ماند ولی به دلیل بی توجهی عده‌ای از شهروندان و برگزاری تجمع‌ها در خانه‌ها و مسافرت‌ها، متأسفانه آمار روند افزایشی پیدا کرده است.

کریمیان خطاب به بازاریان بیان کرد: تا دیروز حرکت خودجوش شما عزیزان و صاحبان مغازه‌ها و مجتمع‌های تجاری، نوعی ازخودگذشتگی و اقدامی ارزشمند برای حفاظت از سلامت جان مردم بود و اکنون بر اساس تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا همراه با شما و بر اساس قانون این حرکت شما را تداوم می‌بخشیم.

وی همچنین همراهی قشرهای مختلف مردم در این روزهای سخت را ستود و یادآور شد: اولویت با حفظ سلامت شهروندان است و برای حفاظت از جان همشهریان با کسی تعارف نداریم.


منتشر شده

در

کردستان

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *