باارزش‌ترین بازیکنان جهان؛ امباپه و هالند در صدر

به گزارش “ورزش سه”، در لیست با ارزش ترین بازیکنان جهان، کیلیان امباپه با ارزش ۱۸۹ میلیون یورو در رده نخست قرار دارد و ارلینگ هالند با ۱۳۱ میلیون یورو در رده دوم است. این در حالی است که این دو ستاره جوان در حال مذاکره برای پیوستن به رئال مادرید و بارسلونا هستند.

طبق بررسی هایی که KPGM (شبکه جهانی از شرکت های حرفه ای که خدمات حسابرسی، مالیاتی و مشاوره را ارائه می دهند) به عمل آورده، ارلینگ هالند، ستاره نروژی دورتموند، پس از امباپه در رده دوم قرار گرفته است. بروسیا دورتموند می گوید که قصد فروش ستاره خود در پنجره تابستانی پیش رو را ندارد، هرچند بیلد ادعا کرده است که مدیران دورتموند در صورت دریافت مبلغ ۱۸۰ میلیون یورو، حاضر به فروش هالند خواهند بود. این مبلغ ۱۴۹ میلیون یورو بیشتر از ارزش او در مارکت فعلی است.

 

 

هری کین، کاپیتان تاتنهام و تیم ملی انگلیس، با ارزشی معادل ۱۲۷ میلیون یورو در رده سوم این لیست قرار داردو پس از او مارکوس راشفورد، ستاره منچستریونایتد، با ارزش ۱۲۱ میلیون یورو در رده چهارم است.

رحیم استرلینگ، وینگر منچسترسیتی، با ۱۱۹ میلیون یورو و نیمار، ستاره PSG، با ۱۶۶ میلیون یورو در رده های پنجم و ششم قرار دارند.

کوین دی بروین، ستاره بلژیکی سیتی، با ارزش ۱۱۳ میلیون یورو در رده هفتم است و پس از او جیدون سانچو، ستاره انگلیسی دورتموند، با ۱۱۰ میلیون یورو در رده هشتم جای گرفته است.

 

 

محمد صلاح، ستاره مصری لیورپول، با ارزش ۱۱۰ میلیون یورو در رده نهم باارزش ترین فوتبالیست های جهان قرار گرفته است و الکساندر ترنت آرنولد، هم تیمی او در لیورپول، با ارزشی برابر با صلاح آخرین فرد در لیست ده بازیکن با ارزش جهان فوتبال است.

از سوی دیگر همین مطالعه درباره ارزش بازیکنانی که در تابستان قراردادشان به پایان خواهد رسید نیز اطلاعاتی را روشن کرده است.

 

 

لیونل مسی، کاپیتان آرژانتینی بارسلونا، با ۶۵ میلیون یورو در صدر این لیست است و پس از او دو بازیکن آزاد دیگر که آنها نیز در لیست خرید کاتالان ها هستند، قرار دارند: ممفیس دیپاس، ستاره هلندی تیم لیون، که ارزشی معادل ۲۰ میلیون یورو دارد و  سرخیو آگوئرو، مهاجم منچسترسیتی، که در مارکت بازیکنان ارزشی معادل ۱۴ میلیون یورو دارد.


منتشر شده

در

اخبار ورزشی, فوتبال

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *