ایجاد ۲۹۹ مزاحمت تلفنی با اورژانس بابل

ایجاد ۲۹۹ مزاحمت تلفنی با اورژانس بابل

به گزارش خبرآنلاین از ساری ،لعلی رئیس سازمان اورژانس بابل با بیان اینکه ۱۲ هزار و ۲۵۱ بار تلفن‌های اورژانس بابل در فروردین ماه امسال ثبت شد، گفت: از این میزان تماس ۲۹۹ تماس مزاحمت تلفنی و ۴۳۴ تماس مشاوره بوده است.

او افزود: هزار و ۵۸۳ ماموریت سازمان اورژانس ۱۱۵ بابل در فروردین امسال ثبت شد که ۶۵۶ ماموریت آن شهری و ۹۲۸ ماموریت جاده‌ای بوده است.

لعلی گفت: از این تعداد ماموریت‌هایی که سازمان اورژانس بابل انجام داد، ۴۶۲ بیمار و زخمی مصدوم به بیمارستان‌های شهرستان بابل منتقل شدند.

زمان ۷ تا ۱۴ دقیقه‌ای برای حضور بر بالین بیمار

رئیس سازمان اورژانس بابل افزود: میانگین زمان حضور بر بالین بیمار یا مصدومان در فروردین ماه برای ماموریت‌های شهری ۷ دقیقه و برای ماموریت‌های جاده‌ای ۱۴ دقیقه بوده است.

او افزود: سازمان اورژانس بابل ۲۶۹ ماموریت تصادفی در فروردین امسال انجام داده است که از این تعداد ماموریت تصادفی ۹۴ تصادفی شهری بود و ۱۷۵ تصادفی هم جاده‌ای بوده است.

رئیس سازمان اورژانس بابل گفت: بعد از ماموریت‌های تصادفی که رتبه یک ماموریت‌های سازمان اورژانس پیش بیمارستانی بابل در این ماه بود، ماموریت‌های تنفسی ۹۲ مورد، ماموریت قلبی ۵۳ مورد و ماموریت مسمومیت با ۳۰ مورد بوده است.

۴۸

منبع : خبر آنلاین


منتشر شده

در

مازندران

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *