انتخابات فدراسیون دوومیدانی با نظر وزیر ورزش اینطور برگزار شد!

انتخابات فدراسیون دوومیدانی با نظر وزیر ورزش اینطور برگزار شد!

 

به گزارش خبرنگار مهر، سیدمحمد شروین اسبقیان در مورد برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی گفت: با شناختی که از آقای علی نژاد دارم مطمئنم که ایشان اجازه کار غیرقانونی به کسی را نمی‌دهد. ما مستندات برگزاری انتخابات را توسط معاونت ورزش قهرمانی بررسی کردیم و بعد به ایشان اجازه برگزاری انتخابات را داده است.

وی در مورد تخلفاتی که برخلاف آیین نامه صورت گرفته است گفت: این آیین نامه‌ای که مطرح شده توسط مقام عالی وزارت ابلاغ می‌شود و قانون نیست. شرایط خاص کشور هم مشخص است. وقتی مقام معظم رهبری در مورد بودجه تصمیماتی می‌گیرد و در کشور دور کاری را سفارش می‌کنند، در آیین نامه‌ای که مقام عالی وزارت ابلاغ کرده می‌تواند دستور بدهد که اگر مشکل و مواردی باشد این حالت دورکاری اتفاق بیفتد.

وی در پاسخ به این پرسش که با این شرایط چرا مجمع برگزار شد گفت: تاریخ انتخابات از قبل مشخص شده بود و با توجه به شرایطی که دوومیدانی داشت ثبات مدیریت در این فدراسیون بسیار حائز اهمیت بود. قبلاً هم انتخابات‌ها این شرایط را داشته که اگر رئیس هیاتی نتواند بیاید می‌تواند مهر و امضا کند و بفرستد.

اسبقیان در مورد جابجایی برخی اعضا از جمله نماینده داوران در مجمع گفت: آقای شهبازی از مدیران استان اردبیل است. ایشان شب قبل از انتخابات اعلام می‌کند که می‌آید و در انتخابات شرکت می‌کند اما می‌آید در زنجان و می‌گوید که جاده بسته شده و اجازه نمی‌دهند ما بیایم. به همین خاطر آقای فیروزی جانشین وی شد.

اسبقیان در مورد اینکه برخی برنامه ریزی ها برای نیامدن روسای هیات‌ها صورت گرفته بود گفت: شاید درخواست‌هایی برای تعویق مجمع امده باشد اما من شخصاً ندیدم. روسای هیات‌ها می‌توانستند هم خودشان بیایند و یا اینکه نماینده بفرستند.

مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها ورزشی ادامه داد: آیین نامه را وزیر ورزش ابلاغ کرده و در شرایط خاص وزیر ورزش می‌تواند در این شرایط تصمیم خاص را بگیرد. علی نژاد با هماهنگی وزیر ورزش تصمیم گرفته که رای را ارسال کنند. شرایط الان بحرانی است و مقام وزارت می‌تواند این اجازه را بدهد که رای بدهند.

وی ادامه داد: دوستان از شرایط خاص کشور می‌گذرند. ما باید متوجه این شرایط باشیم.

شروین اسبقیان در پایان گفت: وزارت ورزش به هیچ عنوان از کاندیدای خاصی حمایت نکرده است. آقای علی نژاد هم تاکید کرده بودند که در انتخابات بی نظر است و اگر یک نفر خلاف این را سراغ دارد به ما اعلام کند.

منبع : مهرنیوز


منتشر شده

در

اخبار ورزشی, سایر ورزش ها

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *