امام جمعه کرج: زمینه سازی برای ظهور مهمترین وظیفه منتظران است

امام جمعه کرج: زمینه سازی برای ظهور مهمترین وظیفه منتظران است
امام جمعه کرج: زمینه سازی برای ظهور مهمترین وظیفه منتظران است

آیت الله سید محمدمهدی حسینی همدانی روز پنجشنبه در آیین آغازین عملیات بزرگ فرهنگی، بهداشتی و درمانی استان البرز که به همت بسیج و سپاه استان البرز اجرایی شده با بیان اینکه جشن ولادت حضرت حجت (عج) یکی از اعیاد بزرگ ، افزود: وظیفه ما، مقدمه سازی ظهور آن حضرت است.
وی در ادامه در خصوص اجرای رزمایش فرهنگی، بهداشتی و درمانی مهدی موعود (عج) ضمن عرض خدا قوت به بسیجیان سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز، بیان داشت: بنده به‌نوبه خودم از همه‌کسانی که دغدغه داشتند و احساس وظیفه و مسوولیت کردند، تشکر و قدردانی دارم.
امام جمعه کرج  بابیان اینکه یکی از ویژگی‌های انسان بصیر در تاریخ انقلاب اسلامی انجام‌وظیفه در زمان مناسب است، اظهار داشت: بصیر یعنی در تمام زمان‌هایی که احتیاج به او در عرصه‌های مختلف اجتماعی و سیاسی که مربوط به آرمان‌ها و اهداف انقلاب بوده به‌موقع حاضرشده و وظیفه خود را انجام دهد.
نماینده ولی‌فقیه در استان البرز بابیان اینکه حوادث طبیعی یکی از مسائلی است که در طول این سالیان برای ایران به وجود آمده است، عنوان کرد: با عنایت خداوند در تمام این مسائل گروه‌های مردمی و جهادی باقوت و قدرت وارد عرصه شدند و کمبودهای مربوط به این حوزه را جبران کردند.
آیت‌الله حسینی همدانی در ادامه بیان داشت: یکی از ویژگی‌های مردم ایران به‌خصوص ویژگی‌های بسیج این است که در مقاطع مختلف روش‌ها و تاکتیک‌های خودش را با موقعیت‌های زمان تغییر می‌دهد و آن وظیفه‌ای که باید انجام دهد را به بهترین شکل و کیفیت ارائه می‌دهد.
امام‌جمعه کرج با تأکید بر اینکه نمی‌توانیم در این فرصت‌هایی که هست بی‌تفاوت عمل کنیم، عنوان داشت: باید با شرایط زمان و مکان آن وظیفه‌ای که داریم را انجام دهیم که سپاه و بسیج نه‌فقط در استان البرز بلکه درجاهای دیگر به روش‌های مختلف این جشن را برپا کردند.
عملیات بزرگ فرهنگی بهداشتی و درمانی صبح امروز پنجشنبه همزمان با میلاد حضرت حجت (عج) با ۲۱۰ تیم  خودرویی و حدود ۱۵ هزار جهادگر و بسیجی در استان البرز آغاز شد.
یکی از اهداف اصلی این عملیات ضمن ترویج فرهنگ مهدوی، مبارزه با بیماری کرونا با اقدامات پیشگیرانه و ضدعفونی است.

۴۸


منتشر شده

در

البرز

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *