النصر دوباره علیه پرسپولیس دست به کار شد

النصر دوباره علیه پرسپولیس دست به کار شد

 

به گزارش “ورزش سه” و به نقل از خبرگزاری ایرنا، تیم فوتبال پرسپولیس چندی پیش موفق شد با شکست النصر عربستان در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، جواز حضور در فینال این رقابت‌ها را به دست آورد.

پس از این دیدار، باشگاه النصر از پرسپولیس شکایت کرد و دلیل آنرا استفاده از بازیکنان غیرمجاز دانست. اما کنفدراسیون فوتبال آسیا در مرحله اول این شکایت را رد کرد و به صورت قاطع نماینده ایران را تبرئه کرد اما ظاهرا این پایان کار نبود و النصری‌ها همچنان در تلاش هستند تا بتوانند رای را بشکنند.

«امیرساعد وکیل» مشاور حقوقی باشگاه پرسپولیس در این خصوصظهار داشت: مسوولان النصر در مرحله دوم شکایت خود، از کنفدراسیون فوتبال آسیا درخواست کردند زمان برگزاری فینال با تعویق مواجه شود تا آنها بتوانند شکایت خود را  دوباره پیش ببرند که درخواست آنها از سوی AFC رد شد.

وی افزود: با این حال دوباره باشگاه النصر مدارک ۱۳۰ صفحه‌ای خود را بر علیه پرسپولیس به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کرد. ما هم مدارک قوی داریم که ملزم هستیم تا فردا آنها را برای کنفدراسیون ارسال کنیم. به طور حتم تمام تلاشمان راخواهیم کرد و دلایل قوی داریم تا بتوانیم در این پرونده دوباره پیروز شویم.


منتشر شده

در

اخبار ورزشی, فوتبال

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *