افتتاح کارخانه کاشی و سرامیک با سرمایه‌گذاری ارزی ۲۲.۷ میلیون یورو

افتتاح کارخانه کاشی و سرامیک با سرمایه‌گذاری ارزی ۲۲.۷ میلیون یورو
افتتاح کارخانه کاشی و سرامیک با سرمایه‌گذاری ارزی ۲۲.۷ میلیون یورو

ایسنا/خراسان رضوی کارخانه کاشی و سرامیک تندیس ابریشم سرخس توسط رئیس جمهور به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح شد.

کارخانه کاشی و سرامیک تندیس ابریشم از طریق ارتباط ویدئو کنفرانسی با رئیس‌جمهور و با حضور علیرضا رزم‌حسینی استاندار خراسان‌رضوی، حسین مهری مدیر عامل بانک صنعت و معدن، امام جمعه، فرماندار و رئیس دادگستری شهرستان سرخس در محل منطقه ویژه اقتصادی سرخس به بهره‌برداری رسید.

این واحد صنعتی با حجم سرمایه‌گذاری ارزی ۲۲.۷ میلیون یورو و ریالی ۱۳۰ میلیارد تومان احداث شده است و برای ۶۵۰ نفر اشتغال‌زایی مستقیم ایجاد می‌کند.

همچنین علیرضا رزم‌حسینی استاندار خراسان‌رضوی به همراه جمعی از مدیران استانی و شهرستانی، از ۴ واحد در حال احداث تولید گرانول و بنتونیت، گرانول و اوره، پاستیل گرانولی، گوگرد بنتونیت و گوگرد مایع با حجم سرمایه‌گذاری ریالی ۲۴۵ میلیارد تومان و حجم سرمایه‌گذاری ارزی ۵.۲ میلیون یورو در محل پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد سرخس بازدید کرد.

منطقه آزاد اقتصادی سرخس موقعیت مناسبی برای فعالیت‌های تولیدی و صنعتی است

علیرضا رزم‌حسینی در بازدید از شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد سرخس به موقعیت جغرافیایی خاص این شهرستان اشاره کرد و گفت: منطقه آزاد اقتصادی سرخس موقعیت مناسبی برای فعالیت‌های تولیدی و صنعتی در نقطه صفر مرزی است.

استاندار خراسان رضوی به روحیه همدلی و همکاری در شهرستان پرداخت و افزود: تلاش مسئولان، منطقه را متحول خواهد کرد و مردم سرخس از این تحول بهره‌مند خواهند شد.

وی وظیفه شرعی و اخلاقی مدیران و مسئولان را ایجاد فعالیت‌های اقتصادی برای دستیابی به شغل پایدار عنوان کرد و یادآور شد: منطقه خانگیران باید از حداکثر ظرفیت خود استفاده کند و به مدلی از سرمایه‌گذاری تبدیل شود.

رزم‌حسینی نسبت به کاهش نرخ بیکاری به واسطه فعالیت‌های معین‌های اقتصادی در سرخس ابراز امیدواری کرد و گفت: شرکت‌های بزرگ دنیا از شرکت‌های کوچک پشتیبانی می‌کنند و ما نیز باید با حمایت از کسب و کارهای خرد و بنگاه‌های کوچک خوداشتغالی ایجاد و رضایت مردم را کسب کنیم.

 

انتهای پیام

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *