افتتاح پروژه‌های ورزشی در مهاباد با حضور سلطانی‌فر

وزیر ورزش و جوانان در سفر به آذربایجان‌غربی و در شهرستان مهاباد، استادیوم ۷۰۰۰نفری، فاز اول مجموعه ورزشی برادران پیروت‌پور، سالن سقف بلند قاضی منعم و چمن گوگ‌تپه را افتتاح کرد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، مسعود سلطانی فر در سفر به مهاباد ۴ طرح ورزشی با اعتبار ۳۵۰ میلیارد ریال را به بهره برداری رساند.

این طرح‌های ورزشی شامل بهره‌برداری از ورزشگاه ۷۰۰۰ نفری آزادی مهاباد، افتتاح ورزشگاه پنج هزار نفری شهر «گوگ‌تپه»، بهره‌برداری از یک باب سالن ورزشی چندمنظوره (قاضی منعم) و یک زمین چمن مصنوعی سرپوشیده (برادران پیروت‌پور) است.

ورزشگاه ۷۰۰۰ نفری چمن مصنوعی مهاباد با ۲۵ هزار مترمربع فضای ورزشی با هزینه کرد ۲۰ میلیارد ریال، سالن چمن مصنوعی برادران پیروت‌پور به عنوان فاز اول در زمینی به مساحت ۷۱۶۰مترمربع، ورزشگاه چمن مصنوعی گوگ تپه با هزینه کرد ۶۰میلیارد ریال به همراه ساختمان اداری و سالن سقف بلند در زمینی با  زیربنای ۲ هزار و ۵۵۰ مترمربع و با بیش از ۳۰ میلیارد ریال هزینه توسط بخش خصوصی احداث شده است.

مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان در مهاباد گفت: تلاش دولت، افزایش سرانه ورزشی برای ایجاد شور و نشاط در بین جوانان است و امروز در مهاباد با افتتاح پروژه‌های مختلف در این مورد موفق بودیم.
وزیر ورزش تلاش دولت را اتمام پروژه‌های نیمه تمام ورزشی عنوان کرد.

تصاویر: جعفر بزازپور

۴۶

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *