اعمال محدودیت‌های ورود مسافران به استان گیلان

به گزارش خبرآنلاین از گیلان ؛ سردار “عزیزاله ملکی” صبح امروزگفت: این طرح با هدف قطع زنجیره انتقال کرونا از ۸ لغایت ۱۵فروردین ماه جاری در تمامی مبادی ورود به استان انجام می‌شود.

این مقام ارشد انتظامی افزود: ورودی‌های استان گیلان بر روی مسافران و گردشگران بسته بوده و صرفاً افراد بومی ساکن هر شهر مجاز به ورود آن شهر بوده و ورود افراد غیرساکن اکیداً ممنوع است.

وی ملاک شناسایی افراد ساکن و بومی را بررسی کارت ملی، پلاک اتومبیل و بیمه نامه خودرو عنوان کرد و بیان داشت: خروج مسافران از شهرهای استان برای رفتن به محل سکونت خود بلامانع و بلکه تسریع می‌شود و مسافران در طول مسیر اجازه ورود به سایر شهرها را نیز نخواهند داشت و باید از کنار گذرها تردد کنند.

سردار ملکی با تاکید بر ضرورت ماندن در منزل و پرهیز از حضور در پارک‌ها و تفرج‌گاه‌ها و دیگر محل‌های تجمع، گفت: تردد خودروهای امدادی و درمانی، حمل بار و کالاهای مایحتاج مردم و تانکرهای سوخت مشمول ممنوعیت‌ها نمی‌شود.

این مقام ارشد انتظامی گیلان خاطرنشان کرد: برابر قانون، خودرو رانندگان متخلف از این مقررات به مدت یک ماه با دریافت کلیه هزینه‌های جانبی توقیف و جریمه ۵۰۰ هزار تومانی برای مالکان این خودروها اعمال خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان گیلان ضمن تقدیر و تشکر از همکاری اصناف و واحدهای صنفی در رعایت قوانین و مقررات اعمال شده برای قطع چرخه انتقال ویروس کرونا، افزود: پلمب واحدهای صنفی متخلف با هماهنگی سازمان تعزیزات حکومتی به مدت یک ماه در دستور کار قرار دارد.

۴۶

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *