اعلام فعالیت پایگاه‌های اهدای خون خراسان رضوی در ماه مبارک رمضان

اعلام فعالیت پایگاه‌های اهدای خون خراسان رضوی در ماه مبارک رمضان
اعلام فعالیت پایگاه‌های اهدای خون خراسان رضوی در ماه مبارک رمضان

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی انتقال خون خراسان رضوی، پایگاه‌های اهدای خون مشهد شامل «پایگاه امام رضا (ع)» واقع در میدان شریعتی (تقی آباد) ابتدای خیابان دانشگاه – «پایگاه شهید سپهبد قاسم سلیمانی» (میلاد) واقع در بولوار استقلال، بین استقلال ۲ و ۴ – «پایگاه شهید کریمی» واقع در بلوار شریعتی ۲۸ منطقه قاسم آباد – «پایگاه مهر» واقع در نبش بلوار ابوطالب ۳۳، در ایام ماه مبارک رمضان از ساعت ۲۱ هر شب تا ۱ بامداد روز بعد فعال هستند.

همچنین پایگاه اهدای خون شهرستان‌ها هر شب از ساعت ۲۱ الی ۱ بامداد آماده پذیرش داوطلبان خواهند بود. همچنین «پایگاه امام رضا (ع)» در مشهد مقدس همه روزه در ماه مبارک رمضان صبح‌ها از ساعت ۸ الی ۱۳ فعال و داوطلبانی که مایل به اهدای خون در صبح باشند می‌توانند به این پایگاه در ساعت اعلام شده مراجعه نمایند.

روابط عمومی انتقال خون خراسان رضوی ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مجاوران و زائران بارگاه ملکوتی حضرت رضا (ع)، از همه اقشار مردم خداجو و نوع دوست دعوت نمود برای حفظ ذخایر انواع فراورده‌های خونی و تأمین نیاز حیاتی بیماران به این فراورده‌ها، در طول ایام ماه مبارک رمضان نیز به پایگاه‌ها مراجعه و با اهدای خون خویش از زیباترین انفاق در ماه انفاق و عبادت بهره‌مند گردند.

روابط عمومی انتقال خون استان به داوطلبان روزه دار اهدای خون توصیه نمود تا ساعتی پس از افطار برای اهدای خون به پایگاه‌ها مراجعه نموده و پس از اهدای خون تا سحر، تغذیه مناسب‌تری همراه با مصرف بیشتر مایعات داشته و در طول روز از فعالیت‌های سنگین پرهیز نمایند و در معرض مستقیم نور خورشید و گرما قرار نگیرند.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *