اعتراض به مکان بیمارستان۶۰۰تختخوابی/۷میلیاردبرای بسکتبال هزینه شد

اعتراض به مکان بیمارستان۶۰۰تختخوابی/۷میلیاردبرای بسکتبال هزینه شد
به گزارش خبرنگار مهر، دویست و نوزدهمین جلسه رسمی و علنی صحن شورای شهر گرگان عصر شنبه با حضور غلامرضا منتظری و رمضانعلی سنگدوینی، منتخبان مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای شهر و شهردار گرگان برگزار شد.
در ابتدای جلسه ناصر گرزین، عضو شورای شهر اسلامی گرگان اظهارکرد: گره های مختلفی در بخش های گوناگون توسعه شهر وجود دارد که می‌طلبد نمایندگان مجلس آن را پیگیری کنند.
گرزین با بیان اینکه نمایندگان مجلس، عصاره وجودی مردم هستند، با اشاره به مشکلات اقتصادی گفت که باید در زمینه ایجاد اشتغال و سرمایه گذاری اقتصادی تلاش جدی صورت گیرد.
وی با اشاره به طرح های راکد همچون پتروشیمی و کمربندی گرگان ادامه داد: کمربندی فعلی گرگان سالانه کشته های زیادی می دهد و باید در خصوص کمربندی جدید که از سال ۸۳ همچنان بر زمین مانده، فکر اساسی کرد.
گرزین تصریح کرد: سرمایه گذاری حلقه گمشده استان گلستان و شهر گرگان است و تلاش های زیادی در این زمینه صورت گرفته اما تغییری حاصل نشده است.
وی با اشاره به افزایش بودجه شهرداری گرگان بیان کرد: بودجه شهرداری از مبلغ ۳۰۰ میلیارد تومان به ۶۰۰ میلیارد تومان رسید و تحقق این امر از راه سرمایه‌گذاری می‌گذرد.
۷ میلیارد تومان برای تیم بسکتبال هزینه شد
در ادامه مهران کاظم نژاد، دیگر عضو شورای اسلامی شهر گرگان گفت: هفت میلیارد تومان برای بسکتبال شهرداری گرگان هزینه شده اما نتیجه‌ای حاصل نشد.
وی با تأکید بر اینکه باید این مشکل را پیگیری کرد، افزود: بسکتبال رویداد اجتماعی و فرهنگی شهر گرگان است و باید کمک کرد تا سالن ورزشی درخور هواداران ایجاد شود.
کاظم نژاد تصریح کرد: شهرداری توانایی تهیه زمین برای احداث سالن را دارد اما بودجه ساخت آن باید توسط اداره ورزش تأمین شود.
وی گفت: مناطق گردشگری ناهارخوران و النگدره تحت فشار گردشگران است و باید در بخش مرکزی شهر از ظرفیت ها اداره دخانیات و پادگان که در طرح جامع هم دیده شده، استفاده کرد.
کاظم نژاد با اشاره به کلنگ‌زنی بیمارستان ۶۰۰ تختخوابی در شصت کلاً گفت: مکانی که برای بیمارستان در نظر گرفته شده نیازمند احداث تقاطع غیرهمسطح و مسیر ورودی است که هزینه‌بر بوده و می‌توان آن را در زمین دیگری که شهرداری در نظر گرفته و از سه نقطه مسیر دسترسی دارد، احداث کرد.
وی همچنین توضیح داد که بیمارستان طالقانی گرگان هم در مکان دیگری ساخته شود و شهرداری برای تأمین زمین آن هم آمادگی دارد.
حسین ربیعی دیگر عضو شورای شهر گرگان هم گفت که اگر بیمارستان در شصت کلاً احداث شود باید میلیاردها تومان هزینه کرد تا مسیر دسترسی ایجاد شود و این امر مقرون به صرفه نیست.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *