اسلام جاهدی مدال طلایش را به خانواده شهید سلامت اهدا کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، در اقدامی خیرخواهانه و ارزشمند اسلام جاهدی ملی پوش قایقرانی کشورمان با حضور در منزل پرستار شهید آرزو باهو مدال طلای خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا را به خانواده این شهید مدافع سلامت وطن اهدا کرد تا از او و جان فشانی اش در راه مبارزه با کرونا قدردانی کند.

اسلام جاهدی به همراه معاون وزیر بهداشت، استاندار هرمزگان و نماینده بندرعباس در مجلس در منزل این شهید حاضر شد و مدال طلای خود را به خانواده او اهدا کرد.

در این مراسم مسئولان حاضر درباره نقش و تلاش پرستاران، پزشکان و تیم‌های امدادی و درمانی در سلامت کشور صحبت کردند و از تلاش‌های آنها تشکر کردند.

اسلام جاهدی ملی پوش پارکانو کشورمان نیز ضمن قدردانی از تمامی تیم‌های پزشکی و درمانی مدال طلای خود را به خانواده اولین شهید سلامت استان هرمزگان اهدا کرد.

آرزو باهو از پرستاران پرتلاش بیمارستان کودکان بندرعباس بر اثر ابتلاء به بیماری کرونا و بروز عارضه ریوی در شامگاه چهارشنبه ۷ خرداد ۹۹ جان به جان‌آفرین تسلیم کرد. وی از پرستاران مطرح و نمونه هرمزگان بود که در چندین دوره مختلف به عنوان پرستار نمونه در عرصه ملی انتخاب شد و سابقه ۱۷ سال خدمت در دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان را داشت.

منبع : مهرنیوز


منتشر شده

در

اخبار ورزشی, سایر ورزش ها

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *