استقرار ۱۱۰ اکیپ راهداری برای بازگشایی محورهای اردبیل 

استقرار ۱۱۰ اکیپ راهداری برای بازگشایی محورهای اردبیل

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از استان اردبیل، علی رحمتی اظهار داشت: اکنون شاهد بارش برف در محور اردبیل به مشگین شهر،کولاک شدید در محورهای خلخال اسالم و نیر سراب و کولاک مقطعی در محور رضی به گرمی هستیم که با تلاش راهداران کلیه محورهای استان اردبیل باز است و تردد در آنها جریان دارد.

وی بیان کرد: مردم قبل از سفر با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل تماس گرفته و از آخرین وضعیت راه‌ها مطلع شوند و عزیز حتما خودروی خود را به تجهیزات زمستانی به‌ویژه زنجیرچرخ مجهز کنند و در روزهای برفی و بارانی با رعایت کامل قوانین رانندگی نمایند.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل افزود:  تاکنون ۱۵ هزار تن نمک از استان‌های آذربایجان شرقی و زنجان برای انجام عملیات زمستانی خریداری و در راهدارخانه‌های استان انبار شده است.

رحمتی تصریح کرد: با توجه به اطلاعیه ستاد مدیریت بحران استان مبنی بر بارش برف سنگین در روزهای هفته اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان با بسیج همه امکانات و تجهیزات آماده خدمات رسانی به مردم در جاده ها است.

وی با قدردانی از تلاش شبانه‌روزی راهداران در خدمت‌رسانی به مردم اظهار کرد: با برفروبی و نمک‌پاشی به موقع همکاران هیچ گونه مسدودی در محورها نخواهیم داشت.

منبع : خبر آنلاین


منتشر شده

در

اردبیل

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *