استخدام ۴۰هزار نیروی جدید/۲۰۰۰خدمت اقتصادی به مردم ارائه می شود

استخدام ۴۰هزار نیروی جدید/۲۰۰۰خدمت اقتصادی به مردم ارائه می شود
استخدام ۴۰هزار نیروی جدید/۲۰۰۰خدمت اقتصادی به مردم ارائه می شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از استانداری آذربایجان غربی، جمشید انصاری دوشنبه شب در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی آذربایجان غربی اظهارکرد: با وجود شیوع بیماری کرونا اما بر اساس اقدامات مقابله‌ای خوبی که انجام گرفته پیش بینی می‌شود آزمون استخدامی در تابستان امسال با رعایت فاصله گذاری اجتماعی برگزار شود.

وی با بیان اینکه دولت بیش از ۲ هزار خدمت اقتصادی به مردم ارائه می‌کند عنوان کرد: بیش از ۵ هزار خدمت دولت به مردم احصا شد که از این تعداد بیش از ۲ هزار خدمت در حوزه اقتصاد و کسب و کار است.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور با اشاره به فعالیت ستاد ویژه کاهش مجوزها متشکل از نمایندگان سه قوه تصریح کرد: در این کمیته تعداد قابل توجهی از مجوزها برای سرعت بخشی به فعالیت‌های اقتصادی باطل شد.

وی با بیان اینکه متناسب با فعالیت‌های جدید مجوزهای جدید نیز تعریف می‌شود افزود: برنامه ریزی شده تا مجوزها تکراری و غیرضروری نباشد تا خللی در روند فعالیت‌ها ایجاد نشود.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور روانسازی و تسهیل کسب و کارها را از جمله سیاست‌های جدی سازمان اداری و استخدامی کشور عنوان کرد.

انصاری با بیان اینکه اجرای برنامه‌های ابلاغی ستاد اقتصاد مقاومتی در آذربایجان غربی و گزارش حمایت‌های دولت و برنامه ریزی ها در این استان مطلوب است گفت:

وی با بیان اینکه حمایت‌های دولت، استان توانسته در ایجاد فرصت‌های شغلی، کاهش نرخ بیکاری، تحرک در واحدهای تعطیل شده و افزایش ظرفیت واحدهای فعال عملکرد خوبی داشته باشد ابراز امیدواری کرد که با سیاست گذاری‌های انجام گرفته بیش از پیش جهش تولید در استان با ظرفیت‌های موجود محقق شود.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *