استاندار آذربایجان‌شرقی: اهمیت تلاش کارگران در روزهای کرونایی بیشتر مشخص شد

به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، محمدرضا پورمحمدی روز چهارشنبه در پیامی به مناسبت روز جهانی کار و کارگر ضمن قدردانی از کوشش بی وقفه جامعه کارگری استان گفت: چرخ‌ تولید و کارآفرینی با دست­‌های زحمت‌کش کارگران می‌چرخد.

در پیام استاندار آذربایجان شرقی آمده است: کارگران نیروی مولد و پیشران جامعه هستند که حرکت چرخ‌های تولید، کارآفرینی و تولید ثروت با دست­‌های این قشر کوشا و زحمت‌کش ممکن می­شود و هفته کار وکارگر فرصتی مناسب برای ارج نهادن به تلاش­ها و تقدیر از این قشر توانمند جامعه است.

در پیام تاکید شده است: کارگران عزیز از ابتدای پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی تاکنون همواره به عهد خود با انقلاب و آرمان های نظام وفادار بوده و در تحقق اهداف جمهوری اسلامی و آبادانی و پیشرفت اقتصادی کشور نقشی بی­بدیل داشته و امروزه نیز در راستای تحقق شعار «جهش تولید» کمر همت بسته­‌اند.

پیام پورمحمدی حاکی است: در شرایط فعلی هم که شیوع بیماری کرونا، فعالیت‌های اقتصادی را تحت تأثیر قرار داده، کارگران اجازه نداده‌اند چرخ‌های تولید متوقف و کشور دچار کمبود شود؛ این امر مجددا اهمیت کارگران و ایثارگری آنان را به نمایش گذاشت.

در پیام اضافه شده است: اینجانب دستان توانمند کارگران عزیز را به گرمی می فشارم و از تلاش­‌ها وخدمات ارزشمند آنان، به ویژه کارگران استان قدردانی می‌کنم و روز جهانی کارگر را صمیمانه به آنان تبریک می­‌گویم. از خداوند رحمان توفیق روز افزون کارگران عزیز را برای تحقق عزت و سربلندی ایران اسلامی و شکوفایی اقتصادی و صنعتی کشور مسألت می‌کنم.

آذربایجان شرقی با حدود چهار هزار واحد تولیدی و به عنوان یکی از قطب های صنعتی کشور حدود ۷۰۰ هزار کارگر مشمول قانون کار و بیمه اجباری دارد؛ بر اساس آمار منتشر شده، نرخ بیکاری در این استان به ۱۱ درصد می رسد.

۴۶

منبع : خبر آنلاین


منتشر شده

در

آذربایجان شرقی

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *