ارتقای شاخصه‌های زیست محیطی در دستورکار شهرداری‌ها باشد

ارتقای شاخصه‌های زیست محیطی در دستورکار شهرداری‌ها باشد
ارتقای شاخصه‌های زیست محیطی در دستورکار شهرداری‌ها باشد

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی طالبی امروز در نشست هم‌اندیشی شهرداران شهرهای استان یزد اظهار داشت: بحران کرونا فرصتی را ایجاد کرد که شاهد مشارکت اقشار مختلف مردم و خیرین برای کمک به همنوعان باشیم و از شهرداری‌ها نیز برای انجام اقدامات لازم در راستای پیشگیری و مقابله با کرونا تقدیر و تشکر دارم.

استاندار یزد ادامه داد: در ایامی که ویروس کرونا شیوع پیدا کرد، با مشارکت شهرداری‌ها و نیروهای داوطلب، شهرهای استان ضدعفونی و گندزدایی شد و این اکیپ‌ها ساماندهی شدند تا در صورت نیاز، دوباره وارد میدان شوند.

طالبی تصریح کرد: شهرداری‌ها مسائل مربوط به حفظ محیط زیست را در تمامی حوزه‌ها و به صورت جدی دنبال کنند و ارتقای شاخصه‌های زیست محیطی را در دستورکار خود قرار دهند.

وی افزود: جریمه، برخورد و اصلاح صنایع آلاینده، به‌خصوص در صنایع و واحدهای تولیدی حومه شهرهای استان باید با جدیت دنبال شود و نتایج آن به معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری اعلام شود.

استاندار یزد گفت: با توجه به شرایط اقتصادی کشور و کاهش درآمدهای دولت‌، وجود تحریم‌ها و ویژگی‌های کشور و استان با بروز و شیوع بیماری کرونا باید باز کردن فضای جلب مشارکت در شهرداری‌ها به عنوان اولویت اصلی مدنظر قرار گیرد و با جدیت دنبال شود.

به گزارش مهر در این نشست تعدادی از شهرداران شهرهای استان به بیان پیشنهادات و دغدغه‌های خود در حوزه شهری شدند.


منتشر شده

در

یزد

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *