ارتش به عنوان بازویی توانمند برای نظام، چون کوه ایستاده است

ارتش به عنوان بازویی توانمند برای نظام، چون کوه ایستاده است
ارتش به عنوان بازویی توانمند برای نظام، چون کوه ایستاده است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی ارتش، حجت الاسلام محمد حسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، طی پیامی خطاب به امیر سرلشکر موسوی، روز ارتش را تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّمَا الْمُؤْمِنُونَ الَّذِینَ آمَنُوا بِاللَّهِ وَرَسُولِهِ ثُمَّ لَمْ یَرْتَابُوا وَجَاهَدُوا بِأَمْوَالِهِمْ وَأَنفُسِهِمْ فِی سَبِیلِ اللَّهِ أُوْلَئِکَ هُمُ الصَّادِقُونَ

برادر ارجمند امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی

فرمانده محترم کل ارتش جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم؛

مرور صفحات پرافتخار کارنامه ارتش جمهوری اسلامی ایران در گذر سالهای پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی همواره باعث غرور و افتخار بوده و هست.

امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران به برکت نگاه راهبردی و ژرف معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) در نامگذاری روز ۲۹ فروردین به عنوان روز ارتش و حماسه آفرینی‌های نیروی زمینی قهرمان به عنوان بازویی توانمند برای نظام مقدسمان پا در رکاب در همه صحنه‌ها چون کوه استوار ایستاده است.

سال‌ها مجاهدت، تلاش و همت کارکنان غیرتمند ارتش برای صیانت از مرزها و استقلال کشور و استمرار آن در این مسیر نورانی از خاطر مردم عزیز کشورمان هرگز پاک نخواهد شد.

تعابیر پرمغز و نغز فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) در سالهای متمادی نسبت به ارتش انقلابی ایران گواه صداقت، پاکی، ایثار و از جان گذشتگی کارکنان خدوم ارتش است که به شکرانه این نگاه ژرف می‌بایست همواره سر تعظیم بر آستان احدیت سائید.

حضور جوانان پرشور، انقلابی، فداکار و از خود گذشته در جای جای ارتش جمهوری اسلامی ایران و یادآوری نام مردان بزرگی همچون شهیدان قرنی، فلاحی، صیاد شیرازی، فکوری، نامجوی و صدها شهید بلند آوزاه دیگر نشان از شرف، غیرت و مردانگی این حافظان امنیت کشور دارد.

اینجانب ضمن تبریک این روز ماندگار و پرافتخار به جنابعالی و آحاد کارکنان غیرتمند ارتش و خانواده‌های محترم ایشان، توفیق روز افزون ارتش در بستر سازی هرچه شتابان تر ظهور منجی عالم بشریت حضرت ولی عصر ارواحنا فداه را از خداوند متعال خواستارم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش

عباس محمد حسنی

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *