ارائه مباحث دانش آموزان ابتدایی در سیمای مرکز گلستان

ارائه مباحث دانش آموزان ابتدایی در سیمای مرکز گلستان
ارائه مباحث دانش آموزان ابتدایی در سیمای مرکز گلستان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، هادی حق شناس، در نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش استان که با مشارکت زینی وند رئیس سازمان مدارس غیرانتفاعی و مشارکت های مردمی وزارت آموزش و پرورش از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد، با اشاره به تعطیلی مدارس از اواسط اسفند ماه گذشته تا به امروز به دلیل شیوع ویروس کرونا، اظهار کرد: علی رغم تعطیلی مدارس، آموزش تعطیل نشده و تلاش کردیم با استفاده از سامانه شاد و شبکه های مختلف سیما و شبکه های مجازی ارتباط و آموزش ادامه داشته باشد.

استاندار گلستان افزود: تلاش داریم با همکاری صداوسیمای مرکز استان زمان مناسبی را در هر روز به آموزش دانش آموزان ابتدایی اختصاص دهیم تا مروری بر آموخته ها از شبکه های ملی و سامانه شاد صورت گیرد.

وی افزود: آموزش در مقطع ابتدایی به دلیل پایه ای بودند از اهمیت بالایی برخوردار است و رفع مشکلات این مقطع موجب کاهش هزینه های فرآیند آموزش در مقاطع بالاتر خواهد شد.

استاندار گلستان یادآور شد: حفظ سلامت دانش آموزان و معلمان بسیار پراهمیت است و از زمان اعلام تعطیلی مدارس توسط ستاد ملی کرونا آموزش ها از طریق شبکه های مجازی و سامانه شاد در حال پیگیری است.

وی ادامه داد: تلاش داریم با استفاده از ظرفیت دهیاران نسبت به شناسایی بی سوادان و اعلام به اداره کل آموزش و پرورش جهت برنامه ریزی و با سوادی آنان اقدام کنیم.


منتشر شده

در

گلستان

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *