ادامه روند سوخت رسانی به مناطق صعب العبور اردبیل 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از استان اردبیل، سیدحجت مدنی با حضور در انبار نفت شهید بهفر اظهار داشت: بارش برف و افت دما، کارکنان سخت‌کوش و تلاشگر منطقه را در ارائه خدمات مصمم‌تر ساخته و با همت و عزم راسخ این عزیزان، سوخت مورد نیاز مناطق صعب‌العبور به موقع تأمین و ارسال می‌شود.

وی با بیان اینکه بصورت روزانه انواع فرآورده‌های نفتی به نقاط مختلف استان ارسال می‌شود، افزود: کارکنان منطقه علاوه بر تامین سوخت مناطق صعب‌العبور، برای ارسال به موقع و ایمن سوخت مجاری عرضه، واحدهای تولیدی، صنعتی و آموزشی، تلاش و فداکاری می‌کنند.

مدیر شرکت نفت منطقه‌ای اردبیل با اشاره به تامین ۲ میلیون و ۳۵۰ هزار لیتر نفت سفید به روستاهای صعب‌العبور استان  قبل از فصل سرما بیان کرد: با بارش برف در منطقه، با تمهیدات و ذخیره‌سازی مناسب سوخت همچون سال‌های گذشته، تمامی مشکلات و سرمای پیش رو را با تلاش ویژه و سخت‌کوشی کلیه کارکنان جبران و برای مردم فهیم استان اردبیل خدمات بی‌شائبه‌ای را به نمایش خواهیم گذاشت.

مدنی با اشاره به اینکه سوخت رسانی باید با کنترل دقیق صورت پذیرد، تصریح کرد: در روستاهای سخت گذر توسط ۳۰ فروشندگی روستایی ذخیره‌سازی سوخت زمستانی به صورت ۱۰۰ درصد انجام شده و نظارت روسای نواحی بر عملکرد توزیع‌کنندگان سوخت جهت ارائه خدمات مطلوب به مردم در مناطق صعب‌العبور در فصل سرما ضروری است.

۴۶

منبع : خبر آنلاین


منتشر شده

در

اردبیل

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *