اختلالی در زیرساخت‌های ارتباطی یزد در فرآیند انتخابات وجود ندارد

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسین زارع عصر جمعه در جمع خبرنگاران ستاد انتخابات استان یزد اظهار داشت: در این دوره از انتخابات بخشی از فرآیندهای انتخابات به صورت الکترونیکی انجام می‌شود که شامل صورتجلسه آغاز رأی گیری، استعلام احراز هویت رأی دهندگان و ثبت و ارسال صورتجلسه شمارش آرا است.

وی عنوان کرد: شمارش آرا به صورت دستی انجام می‌شود و به صورت الکترونیکی ثبت می‌شود.

زارع ادامه داد: از مدتها پیش در کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان یزد مقدمات کار برای برگزاری باشکوه انتخابات فراهم شد.

رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان یزد بیان کرد: خوشبختانه زیرساختهای مخابراتی استان در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد و اکنون تمام شعب استان به صورت آنلاین استعلام احراز هویت رأی دهندگان را انجام می‌دهند.

وی افزود: ملاک اخذ رأی از رأی دهندگان احراز عدم ثبت شماره ملی رأی دهنده در سامانه انتخاباتی است بنابراین رأی دهندگان باید شناسنامه و شماره ملی خود را هنگام مراجعه به شعبه به همراه داشته باشند.

زارع خاطرنشان کرد: در این دوره از انتخابات، ستاد انتخابات کشور اپلیکیشن شعبه یاب را طراحی کرده که در سایت ستاد انتخابات کشور و سایت استانداری یزد بارگذاری شده و مردم می‌توانند آن را برای پیدا کردن نزدیکترین شعبه به خود نصب و راه اندازی کنند.

وی عنوان کرد: هیچ مشکلی در زیرساختی و تجهیزاتی نداشته ایم و بدون هیچگونه و کندی و اختلالی مشغول فعالیت هستند.


منتشر شده

در

یزد

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *