اختلاف خانوادگی در مرند رنگ خون به خود گرفت

اختلاف خانوادگی در مرند رنگ خون به خود گرفت

سرهنگ کاظم دهقانی در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: روز گذشته خانمی به دلیل اختلافات خانوادگی با استفاده از اسلحه شکاری، شوهر ۳۹ ساله خود را به قتل رسانده ودر کمتر از ۲ ساعت دستگیر شد.

ابراز داشت: در پی اطلاع مردمی مبنی بر یک مورد درگیری خانوادگی در داخل سواری پراید در روبروی نیروگاه مرند بلافاصله مأموران کلانتری ۱۳ عباسی در محل حاضر شدند.

وی افزود: پس از بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد که خانم ۱۹ ساله به دلیل اختلافات خانوادگی با شوهر خود درگیر شده و در این درگیری با استفاده از اسلحه شکاری وی را به قتل رسانده است.

فرمانده انتظامی شهرستان مرند با بیان اینکه متهم پیش از حضور مأموران از محل متواری شده بود، عنوان کرد: مأموران انتظامی شهرستان مرند با توجه به حساسیت موضوع دستگیری متهم را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

سرهنگ دهقانی افزود: عوامل پلیس پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و شگردهای پلیسی قاتل را در کمتر از ۲ ساعت دستگیر کردند که تحقیقات تکمیلی پلیس در دست اقدام است.

فرمانده انتظامی شهرستان مرند با اشاره به خطرات نگهداری سلاح در منزل گفت: از مردم می‌خواهیم که در صورت اطلاع از نگهداری و حمل سلاح غیر مجاز توسط افراد موضوع را با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در میان گذارند.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *