احتمال عدم اعزام امین احمدیان به تنیس روی میز انتخابی المپیک/ بررسی مسابقات مشکوک به تبانی

پیمان حسنی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درخصوص تعلیق فعالیت امین احمدیان اظهار داشت: رقابت‌های انتخابی تیم ملی برای اعزام به رقابت‌های تیمی قهرمانی جهان روز گذشته به پایان رسید. متاسفانه احمدیان پس از شکست در دور چهارم و در حالی که از حریفش پیش بود، راکتش را به زمین کوبید و رویه آن را پاره کرد و به پارتیشن‌های کنار زمین ضربه زد.

وی افزود: احمدیان پیش از این یکی دو بار سابقه این کار را داشت و آخرین رفتار ناشایست او در مرحله پنجم تور ایرانی بزرگسالان در سال گذشته بود که منجر به لغو اعزام او به تور جهانی شد. او پس از باخت دیروز شانس حضور در تیم ملی را از دست داد و اقدام به این حرکت کرد که هیچ توجیهی ندارد.

دبیر فدراسیون تنیس روی میز ادامه داد: متاسفانه این حرکات ناشایست مقابل چشمان بازیکن ۱۱ ساله‌ای رخ داد که به ازبکستان اعزام شدند. همین اتفاقات می‌تواند تاثیر منفی روی این نونهالان داشته باشد، به همین جهت کمیته انضباطی فدراسیون طی هفته جاری تشکیل می‌شود تا به موضوع رسیدگی کند.

حسنی در پاسخ به این سوال که آیا تعلیق فعالیت‌های احمدیان بر روی اعزامش به رقابت‌های انتخابی المپیک نیز تاثیرگذار است یا خیر؟ گفت: بله، می تواند روی این موضوع نیز موثر باشد. ما چندین بار پیش از این با او صحبت کرده بودیم، اما خودش باید بر استرس و شرایطی که دارد، غلبه کند. مستندات، گزارش عوامل ذی‌ربط درخصوص این اتفاقات در حال جمع‌آوری شدن است و تصمیم نهایی پس از بررسی کامل اعلام خواهد شد.

وی در پایان درخصوص اینکه گفته می‌شود برخی مسابقات مشکوک به تبانی بوده است، عنوان کرد: این را شنیده‌ایم، به همین دلیل بررسی کامل می‌کنیم تا اگر واقعاً اتفاقی رخ داده، برخورد لازم صورت بگیرد و حقی از هیچ ورزشکاری ضایع نشود.

انتهای پیام/


منتشر شده

در

اخبار ورزشی

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *