اجرای طرح تست و بازرسی ۱۲۵ هزار اشتراک برق در استان سمنان

اجرای طرح تست و بازرسی ۱۲۵ هزار اشتراک برق در استان سمنان
اجرای طرح تست و بازرسی ۱۲۵ هزار اشتراک برق در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق استان با اعلام این مطلب گفت: در بخش عادی، ۱۱۰ هزار اشتراک و طرح تست و بازرسی ۱۵ هزار اشتراک دیماندی در طی سال قبل به انجام رسیده است.

محمدرضا لشکری اظهارداشت: در زمینه آزمایش لوازم اندازه گیری مشترکان در سال ۹۸ به نسبت سال۹۷، حدود ۱۴ درصد رشد را به همراه داشته و برای سال ۹۹ نیز این برنامه به صورت شایسته ای پیگیری و اجرایی می شود.

وی یادآور شد: در سال گذشته، ۴۰۰ اشتراک در سطح استان که دارای انشعاب غیرمجاز بوده جمع آوری و تعیین تکلیف شدند.

وی با بیان این که راه اندازی ۴۲۰ کنتور اتصال مستقیم فهام برای مشترکین پرمصرف با اولویت ادارات و بانک ها صورت پذیرفته افزود: ۱۸ دستگاه تابلو هوشمند قابل قطع از راه دور، به صورت آزمایشی در سطح استان نصب شده است.

لشکری با اشاره به این که در راستای طرح کاهش تلفات انرژی الکتریکی، ۸۵۰ دستگاه کنتور معیوب تعویض شده اضافه کرد: طرحAMR  برای بیش از ۳۰۰ مشترک به منظور ایجاد قابلیت قرائت از راه دور مشترکان غیر هوشمند نیز عملیاتی شده است.

وی با اظهار این که قریب ۹۸ درصد پرداخت های مربوط به صورت حساب برق مصرفی مشترکان استان در سال قبل به صورت غیرحضوری انجام شده تصریح کرد: بیش از دو میلیون قبض برق برای مشترکین  صادر که از ابتدای مهرماه سال ۹۸ اطلاعات مربوطه به صورت پیامکی ارسال شده است.

۴۶


منتشر شده

در

سمنان

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *