اجتماع مردم دیار مومنان در انزجار از آشوبگران جمعه برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر غلامعلی عبدالرحیمی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مردم دارالمومنین کاشان هم قدم با دیگر هموطنان برای اعلام انزجار از آشوبگران و اغتشاشگران در روز جمعه راهپیمایی می کنند، اظهار داشت: شهروندان ولایتمدار کاشان بعد از اقامه نماز جمعه در این راهپیمایی شرکت می کنند.

وی با اشاره اقدامات اخیر آشوبگران و اغتشاشگران در نابودی بیت المال و سلب آسایش و امنیت مردم ابراز داشت: اقدامات خرابکارانه این عده از افراد که همسو با خواسته ها و تمایلات جبهه استکبار حرکت می کنند فرجامی جز روسیاهی برای آنها نخواهد داشت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کاشان با بیان اینکه کاشان و مردمان آن در تبعیت از ولایت و همچنین وفاداری به نظام مقدس جمهوری اسلامی زبانزد هستند، تصریح کرد: هم اکنون هم مردم این شهرستان در حمایت از اقتدار و امنیت ایران اسلامی جمعه اول آذرماه با حضور در نماز جمعه و بعد از آن راهپیمایی بر ضد آشوبگران و اغتشاشگران برگ زرین دیگری در تاریخ درخشان خود ثبت خواهند کرد.

عبدالرحیمی ضمن دعوت از همه اقشار مردم و شهروندان کاشانی برای حضور در این راهپیمایی افزود: در این ویژه برنامه یاد و خاطره شهدای امنیت وطن که چند روز گذشته در اغتشاشات و ناآرامی های شهرهای مختلف به درجه رفیع شهادت رسیده اند نیز گرامی داشته می شود.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *