اتمام پروژه پیاده‌ راه علامه فیض کاشانی(ره) تا حدود ۴۰ روز دیگر

اتمام پروژه پیاده‌ راه علامه فیض کاشانی(ره) تا حدود ۴۰ روز دیگر
اتمام پروژه پیاده‌ راه علامه فیض کاشانی(ره) تا حدود ۴۰ روز دیگر

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا مفرح صبح سه شنبه در برنامه رادیویی صبح سیلک کاشان با اشاره به لزوم توسعه صنعت توریسم و گردشگری به خصوص گردشگری مذهبی در کاشان اظهار داشت: احداث پروژه پیاده راه علامه فیض کاشانی (ره) باعث توسعه گردشگری در منطقه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این پروژه در سالیان گذشته نیز مد نظر مدیریت شهری بوده است، ابراز داشت: عملیات اجرایی این پروژه که با معماری زیبا در حال انجام است می‌تواند بسیاری از نگرانی‌ها و دغدغه‌های کسبه محل را رفع کند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر کاشان با بیان اینکه جلسات مختلفی با مردم، کسبه و همچنین مدیران استانی برگزار شده است، تصریح کرد: با استفاده از نظرات ارائه شده کارشناسی احداث راه سواره رو اختصاصی هم در کنار این پیاده راه به صورت یکطرفه مطرح شده است.

وی با اشاره به شیوع کرونا در ماه پایانی سال گذشته و استمرار آن تا اوایل سال جاری و تعطیلی پروژه‌های عمرانی شهرستان، خاطرنشان کرد: با بررسی‌های انجام شده پروژه پیاده راه علامه فیض کاشانی (ره) تا ۴۰ روز دیگر به پایان می‌رسد.

مفرح در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نگرانی برخی از کسبه بیان داشت: در صورتی که این نگرانی‌ها با ایجاد راه کنار پیاده راه رفع نشود شهرداری این آمادگی را دارد تا مسیر جایگزین را اجرا کند.

وی با بیان اینکه به نظر می‌رسد راه فرعی کناری می‌تواند نگرانی کسبه محلی را رفع کند، تاکید کرد: پیش بینی بودجه ۵۰ میلیارد ریالی برای راه جایگزین این پروژه در لایحه بودجه سال ۹۹ در نظر گرفته شده است.

نایب رئیس شورای شهر کاشان افزود: با وجود تمام این تمهیدات در صورتی که رضایت کسبه و اهالی محل برطرف نشود باید فرآیند تملک ۱۵ ملک برای ایجاد راه جایگزین دنبال شود.


منتشر شده

در

اصفهان

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *