آیا فکری مثل کی روش دچار سردرد می شود؟ 

 

آیا فکری مثل کی روش دچار سردرد می شود؟

 

به گزارش “ورزش سه”، این به خاطر ترافیک بازیکن در خطوط سه گانه استقلال است. این موضوع به طور حتم کار محمود فکری و دستیارانش را برای انتخاب ترکیب ۱۱ نفره تیم آبی سخت خواهد کرد و شاید آنها را دچار سردرد کند. به یاد داریم این موضوع بارها و بارها از سوی کارلوس کی روش – سرمربی تیم ملی بدان اشاره شده بود. ترافیک بازیکن خوب در اردوی تیم ملی موجب شده بود کارلوس کی روش بارها به این موضوع اشاره کند؛ می گفت برای انتخاب ترکیب یازده نفره تیم ساعت ها با دستیارانم جلسه می گذارم و این ما را دچار سردرد می کند و گاهی مجبور می شویم برای آرامش قرص مصرف کنیم.

در خط دروازه حسین حسینی بازی کند یا رشید مظاهری؟ این یکی از سوالات چالش بر انگیز برای کادر فنی تیم آبی است.  استقلال می خواهد سه دفاعه بازی کند اما بیش از سه مدافع در ترکیب دارد. شاهین طاهرخانی – عارف غلامی – محمد حسین مرادمند – محمد دانشگر – سیاوش یزدانی – سینا خادم پور – آرش داجلیری و… ازاین جمع ۳ مدافع باید برای بازی انتخاب شوند. در جناح راست اولویت بازی با وریا غفوری باشد یا سید احمد موسوی؟ در جناح چپ متین کریم زاده – میلاد زکی پور و محمد نادری حضور دارند و تازه قرار است میلیچ هم به اردوی تیم آبی اضافه شود. این ترافیک در میانه میدان هم وجود دارد. استقلال تا دلتان بخواهد هافبک میانی دارد. آرش رضاوند – مسعود ریگی – فرشید باقری – داریوش شجاعیان – فرشید اسماعیلی – مهدی مهدی پور و شاید هم در روزهای آینده علی کریمی به این جمع اضافه شود و از این ها سه بازیکن باید برای بازی در میانه میدان انتخاب شوند. از بین مهدی قا ئدی – شیخ دیاباته و امیر ارسلان مطهری هم یکی باید روی نیمکت بنشیند.

انتخاب تیم اصلی از بین این بازیکنان کار سختی است؛ طبیعی است در چنین شرایطی جلسات کادر فنی تیم استقلال برای انتخاب تیم اصلی همانند جلسات کارلوس کی روش برای برگزیدن یازده بازیکن برای حضور در ترکیب تیم ملی طولانی شود. و البته یک چالش شیرین است به این خاطر که دست محمود فکری برای بازی با شیوه های مختلف و انتخاب بهترین ها باز است و حضور این همه بازیکن خوب در ترکیب تیم آبی بدون شک با همه دردسرهایش یک موهبت است.


منتشر شده

در

اخبار ورزشی, فوتبال

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *