آیا امپراتوری بریتانیای روپرت مرداک پس از شکست های دیجیتالی می تواند مقابله کند؟

Rقمار پرهزینه مرداک که رادیو ممکن است امپراتوری بریتانیا را تقویت کند هفته گذشته زمانی که اولین آمار گوش دادن به رادیو تایمز نشان داد که این رادیو محبوب‌تر از آن چیزی است که مدیریت امیدوار بود.

گزارش شده است که فقط دیجیتالی بسیار زیان‌آور است. ایستگاه، که تابستان گذشته در اوج همه گیری همه گیر با فهرستی از مجریان برجسته و گران قیمت راه اندازی شد، یکی از مجموعه شرط بندی های استراتژیک است که اخبار بریتانیا به عنوان یک تجارت قدرتمند شناخته شده است قدرت دارایی هایی مانند خورشید کاهش می یابد.

از paywalls تا پیرز مورگان، مرداک صدها کار را انجام داده است. میلیون ها پوند در تلاش برای تجهیز News UK، که شامل تایمز و ساندی تایمز می شود، برای رقابت در عصر غول های سیلیکون ولی. اما تاریخچه‌ای از سرمایه‌گذاری‌ها تلاش‌ها را برای شکستن ریشه‌های چاپی سنتی آن و ایجاد یک نیروگاه با رهبری دیجیتال انجام داده است.

«در بسیاری از دهه گذشته، News UK شهرت داشت. یکی از مدیران سابق می‌گوید [در Corporation] برای این استراتژی خرید وحشی. “این مانند لیست اهداف بانکداران فرصت طلب بود – نه استراتژیک – اگر فناوری و دیجیتال بود، با استقبال بیش از حد مشتاقانه روبرو شد.”

خرید لندن در سال ۲۰۱۵ -شرکت فناوری تبلیغات دیجیتال Unruly در قراردادی به ارزش ۱۱۴ میلیون پوند که ۱۰ روز پس از بازگشت ربکا بروکس به عنوان مدیر اجرایی روزنامه بریتانیایی مرداک اعلام شد و بزرگترین خرید بریتانیا از زمان این تلفن بود. رسوایی هک.

 با مرداک و بروکس خندان است

منتشر شده

در

اخبار سیاسی, بین الملل, گردشگری

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *