آموزش آنلاین زبان انگلیسی

بله، چه کسی می تواند در دنیای امروز انگلیسی بلد نباشد و به مشکل نخورد؟ باید انگلیسی دانست!

زبان انگلیسی چیست؟

انگلیسی یک زبان بسیار ساده و شیرین است و بسیاری از سختی های زبان های دیگر مثل فرانسوی، عربی، فارسی و یا چینی را ندارد. مثلا، در انگلیسی، با داشتن ۱۲ زمان (Tenses)، چیزی به نام صرف فعل نبود (یکی دو مورد جزئی دارد) و این کار را بسیار ساده می کند. این در حالیست که برای هر شخص در هر زمان، مثلا زبان فارسی باید به گونه ای متفاوت گفت شود: می روم، می روی، می رود، … رفتم، رفتی، رفت، … . لغات زبان انگلیسی ساده است و برای تلفظشان قوانین سختی وجود ندارد. مثلا در فارسی، اگر شخص فارسی زبان نباشد، برای تشخیص فتحه، کسره و ضمه سخت است. یا در زبان فرانسه، الفبای ترکیبی اصوات خاصی دارند و با ترکیبات جدید تلفظ ها متفاوت و سخت تر می شود.

زبان انگلیسی متشکل از لغاتیست که با آرایشی خاص (گرامر انگلیسی) در کنار یکدیگر قرار گرفته و انتقال اطلاعات را میسر می کند. در فرم های گفتاری و شنیداری، تلفظ انگلیسی نیز اضافه می شود. همه ما نیاز به آموزش زبان انگلیسی داریم.

چطور باید زبان انگلیسی مان را تقویت کنیم؟

قطعا برای تقویت زبان انگلیسی تان، باید حیطه های مختلف و مهارت ها را خوب بشناسید و به صورت مقطعی با توجه به سطح تان شروع به یاد گیری کنید. خوب است که اجزای زبان را به طور جداگانه نیز مورد مطالعه قرار دهید. برای مثال، با آموزش گرامر انگلیسی می توانید جان تازه ای به ساختارها و مفاهیمی که از روی آن ها تولید می شوند بدهید.

با شرکت در تعیین سطح زبان، می توانید در دوره مناسب تان شرکت کنید و به ترتیب سطوح مبدی، متوسط و پیشرفته را بگذرانید. آموزش لغات انگلیسی را درست مثل دستورزبان همیشه به روش درست پیش بگیرید. بدون لغات تقریبا کار به جایی نمی برید.

از آنجا که این زبان در اقصی نقاط دنیا صحبت می شود، با لهجه های مختلفی تلفظ سده که هر کدام ویژگی های منحصربفرد خودشان را دارند. انگلیسی با لهجه بریتانیایی، اسکاتلندی، ایرلندی، امریکایی، استرالیایی و نیوزلندی هر کدام تفاوت های ریز و درشتی دارد. یک زبان آموز به عنوان یک شنونده، باید تمام این لهجه ها را درک کند. اما به عنوان یک گوینده، بهتر است به یک لهجه و آن هم با رعایت استانداردهایش صحبت کند. آموزش تلفظ انگلیسی را ببینید.

آموزش آنلاین زبان انگلیسی
آموزش آنلاین زبان انگلیسی

سطوح زبان انگلیسی

طبق CEFR، یا چهارچوب مشترک مرجع آموزشی زبان های اروپایی، شش سطح از مبتدی تا پیشرفته وجود دارد. در هر سطح، موضوعات متداولی وجود دارد که هر نویسنده با تحقیقات خود این لیست را در یک مرجع (مثلا کتاب آموزشی لغات) ارایه می کند. این شش سطح عبارتند از:

سطح A1 یا شروع کننده

سطح A2 یا مبتدی

سطح B1 یا پیش متوسط

سطح B2 یا فوق متوسط

سطح C1 یا پیشرفته

سطح C2 یا حرفه ای

برای یادگیری زبان انگلیسی از کجا شروع کنیم؟

برای دریافت مشاوره، برنامه و راهنمایی، می توانید با آکادمی زبان اکسیر در تماس باشید:

شماره تماس ثابت ۰۲۱۶۶۹۸۰۰۸۲

شماره پشتیبانی واتسپ ۰۹۰۳۸۲۶۴۰۵۱

۲۱۲۱

منبع : خبرآنلاین


منتشر شده

در

اخبار اقتصادی

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *