آلدرویرلد با تاتنهام تمدید کرد

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت ESPN توبی آلدرویرلد قرارداد جدیدی با باشگاه تاتنهام منعقد کرد که به موجب آن تا سال ۲۰۲۳ در کنار سفیدپوشان لندن خواهد ماند.

آلدرویرلد، پس از تمدید قراردادش به سایت باشگاه گفت: من بسیار خوشحالم و فکر نمی‌کنم بتوانم واژه‌ای برای توصیف خوشحالی‌ام پیدا کنم. فکر می‌کنم که یکی دو سال دیگر اینجا در تاتنهام بمانم چون هیچ جایی بیشتر از اینجا نمی‌تواند مرا خوشحال کند. برای من عضویت در تاتنهام مایه افتخار است و خوشحالم که چنین رابطه فوق‌العاده‌ای با باشگاه و هواداران دارم. نمی‌توانستم خودم را در حال بازی با پیراهن تیمی دیگر تصور کنم.

تاتنهام ماه دسامبر سال گذشته از بندی که در قراردادش با آلدرویرلد داشت برای تمدید یک ساله قرارداد او استفاده کرد تا از بابت ماندن او در وایت‌‌هارت‌لین تا ماه ژوئن سال ۲۰۲۰ اطمینان حاصل کند. در عوض باشگاه این حق را برای مدافع ۳۰ ساله‌اش قائل شد که در صورت دریافت پیشنهادی ۲۵ میلیون پوندی، تاتنهام را ترک کند که البته هیچ باشگاهی حاضر به پرداخت این رقم نشد و به این ترتیب آلدرویرلد هم تصمیم گرفت که قراردادش را با تاتنهام برای مدتی طولانی تمدید کند و به این ترتیب او تا پایان فصل ۲۳-۲۰۲۲ در وایت‌هارت‌لین ماندنی شد.

انتهای پیام/


منتشر شده

در

اخبار ورزشی

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *