آغاز ثبت نام عمومی برای عضویت داوطلبان در جمعیت هلال احمر

محمد نصیری رئیس سازمان داوطلبان هلال احمر در گفتگو با خبرنگار مهر، باتوجه به فرارسیدن روز جهانی داوطلب گفت: هر ساله به مناسبت روز جهانی داوطلب و به منظور مقابله با مخاطرات، فراخوان عمومی جذب داوطلبان اعلام می شود.

نصیری افزود: امسال نیز به همین منظور زمان ثبت نام متقاضیان برای عضویت در جمعیت هلال احمر آغاز شده است. متقاضیان نیز با عضویت در این جمعیت می توانند به فعالیت های داوطلبانه و شرکت در رویدادهای امدادی هلال احمر بپردزاند.

وی با اشاره بر نحوه عضویت داوطلبان نیز توضیح داد: تمامی متقاضیان می توانند با شماره گیری ۱۱۲# مراحل عضویت خود در هلال احمر را نهایی کنند.  

رئیس سازمان داوطلبان هلال احمر در خصوص رده سنی داوطلبان نیز اظهار داشت: بر اساس مقررات جمعیت هلال احمر، ثبت کنندگان زیر ۲۹ سال به عنوان عضو سازمان جوانان و افراد بالای ۲۹ سال به عنوان عضو سازمان داوطلبان هلال احمر محسوب خواهند شد.

نصیری در خصوص روز جهانی داوطلب نیز عنوان کرد: نهضت جهانی صلیب سرخ به منظور مقابله با بحران ها، به دنبال افزایش شمار اعضای داوطلب و رساندن جمعیت آن ها به ۱۰۰ میلیون نفر است. خوشبختانه کشور ما نیز در این زمینه پیشرو بوده و شمار متقاضیان مشارکت در فعالیت های داوطلبانه هلال احمر در آن بالا است؛ پیش بینی می کنیم که امسال نیز همچون سال های گذشته تعدادی زیادی از هموطنان برای عضویت در هلال احمر اقدام کنند.  

وی تصریح کرد: سامانه عضوگیری داوطلبان هلال احمر نیز قریب به یک سال است که بروزرسانی شده و امکان ثبت نام افراد تسهیل یافته است.  

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *