آخرین مسافرهای یورو ۲۰۲۰ مشخص شدند (عکس)

به گزارش “ورزش سه”، آخرین دیدارهای دور انتخابی یورو ۲۰۲۰ هم امشب برگزار شد و تیم های اسلواکی، سکاتلند و مقدونیه شمالی با شکست دادن ایرلند شمالی، صربستان و گرجستان، جواز حضور در این رقابت‌ها را به دست آوردند.

آخرین مسافرهای یورو 2020 مشخص شدند (عکس)
آخرین مسافرهای یورو ۲۰۲۰ مشخص شدند (عکس)

اسلواکی که میهمان ایرلند شمالی بود، ابتدا با گل یورای کوچکا در دقیقه ۱۸ پیش افتاد اما گل به خودی میلان اشکرینیار باعث شد تا بازی به وقت های اضافی کشیده شود. در وقت های اضافی و در دقیقه ۱۱۰، میکال دوریس گل دوم را برای اسلواکی به ثمر رساند و پیروزی این تیم را در این دیدار حساس رقم زد.

اسلواکی در مرحله گروهی یورو، در گروه E با تیم های اسپانیا، سوئد و لهستان باید روبرو شود.

اسکاتلند و صربستان هم در دیداری نزدیک، در پایان ۱۲۰ دقیقه به تساوی ۱-۱ رسیدند اما این اسکاتلند بود که در ضربات پنالتی به پیروزی رسید. رایان کریستی در دقیقه ۵۲ اسکاتلند را پیش انداخت اما لوکا یوویچ در دقیقه ۹۰ گل تساوی را برای صربستان به ثمر رساند تا امیدهای این تیم برای صعود به یورو زنده شود. ولی در نهایت در ضربات پنالتی اسکاتلندی‌ها بهتر کار کردند و به برتری ۵-۴ رسیدند. الکساندر میتروویچ، مهاجم فولام، بود که ضربه پنالتی‌اش را خراب کرد و باعث ناکامی صرب‌ها شد.

این اولین حضور اسکاتلند در تورنمنت های بزرگ بعد از جام جهانی ۱۹۹۸ است. اسکاتلند در یورو با تیم های انگلیس، کرواسی و جمهوری چک همگروه خواهد بود.

در نهایت مقدونیه شمالی با پیروزی ۱-۰ مقابل گرجستان، برای اولین بار حضور در یک تورنمنت بزرگ را تجربه می کند. گل پیروزی‌بخش این تیم را گوران پاندف، ستاره باتجربه تیم، در دقیقه ۵۶ به ثمر رساند. مقدونیه شمالی در یورو با تیم های هلند، اوکراین و اتریش همگروه خواهد بود.


منتشر شده

در

اخبار ورزشی, فوتبال

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *