آئین‌نامه‌های برگزاری دوره‌های مربیگری و داوری قایقرانی تصویب شد

آئین‌نامه‌های برگزاری دوره‌های مربیگری و داوری قایقرانی تصویب شد

 

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی فدراسیون قایقرانی، در این جلسه هیات رئیسه کلیات آئین نامه دوره‌های کوتاه‌مدت داوری و مربیگری و دستورالعمل اجرایی آن به تصویب رسید.

رئیس فدراسیون قایقرانی در این جلسه در خصوص برگزاری جلسات غیرحضوری فدراسیون گفت: برنامه ما این است که با توجه به شرایط خاص فعلی و تسهیل برگزاری جلسات و دیدارها با توجه به بعد مسافت و کم کردن هزینه ها، آن‌ها را در سطوح مختلف از جمله جلسه با هیات‌های استانی به صورت آنلاین برگزار کنیم.

علیرضا سهرابیان ادامه داد: خوشبختانه برگزاری کلاس‌های آموزش آنلاین این ظرفیت را در فدراسیون قایقرانی ایجاد کرد که بتوانیم رویدادهای مختلف را به صورت مجازی و آنلاین برگزار کنیم.

وی در خصوص ارتباط با هیات‌های استانی و اطلاع از برنامه‌های آن‌ها نیز بیان کرد: طرح منطقه‌بندی هیات‌های استانی در دستور کار قرار گرفته و به امید خدا در جلسه بعدی هیات رئیسه به اطلاع اعضا می‌رسد تا با تصویب آن بتوانیم با نظارت بیشتری فعالیت هیات‌ها را رصد و دنبال کنیم و قایقرانی را در سراسر کشور گسترش دهیم.

سهرابیان همچنین اظهار کرد: در دوران همه‌گیری کرونا که بسیاری از فعالیت‌ها خصوصا برنامه‌های ورزشی معطل مانده بود، سعی کردیم بی‌کار نباشیم و فعالیت‌های عمرانی گوناگونی را از قبلی تعمیر و تجهیز پیست‌های قایقرانی، زیباسازی محوطه دریاچه آزادی، یادبود شهدا و درگذشتگان قایقرانی و ساخت خوابگاه را در دستور کار قرار دهیم اما شاید مهمترین اقدامی که در این مدت انجام شد، برگزاری دوره‌های آموزش آنلاین بود.

وی در خصوص برگزاری دوره‌های آموزش آنلاین فدراسیون قایقرانی گفت: کار کار بزرگی بود و کارگروهی با همکاری مجموعه فدراسیون تشکیل شد و بچه‌های ما نشان دادند که توان برگزاری رویدادهای بزرگ را دارند. برگزاری این کلاس‌ها تحسین مسئولین فدراسیون‌های جهانی و آسیایی را در پی داشت و به امید خدا قصد داریم کار را در این زمینه با برگزاری دوره‌های بین‌المللی دنبال کنیم.

سهرابیان با تقدیر از حضور اعضای هیات رئیسه بیان کرد: امیدوار هستیم با کمک همه عزیزان کارهایی که برنامه‌ریزی می‌شود را به بهترین نحو پیش ببریم و سعی کنیم آن‌چه از دستمان برمی‌آید در مدت حضور در فدراسیون با همیاری هم انجام دهیم.

دبیرکل فدراسیون قایقرانی نیز در جلسه هیات رئیسه گفت: امیدوار هستیم فواصل جلسات هیات رئیسه را کاهش دهیم و جلسات با دستورجلسه کوتاه‌تر و کیفیت بهتر برگزار شود تا بتوانیم از نظرات و ایده‌های همه اعضا استفاده کنیم.

رضا صابونچی در خصوص تدوین آئین‌نامه‌ها اظهار کرد: خوشبختانه آئین‌نامه‌های مربیگری و داوری با استفاده از نظر متخصصین تدوین شد و به اطلاع اعضا رسیده و با تصویب آن و ابلاغ به هیات‌ها، به صورت نظام مندتر در بحث آموزش حرکت خواهیم کرد و معتقدم اگر در بخش آموزش موفق عمل کنیم در نهایت موفقیت‌های بزرگتری نیز کسب خواهیم کرد.

وی با اشاره به دستورالعمل تأسیس باشگاه‌ قایقرانی نیز بیان کرد: برای تسهیل در فعالیت باشگاه‌ها، دستورالعمل تأسیس باشگاه قایقرانی تکمیل و آماده شد و چندین نوبت به کمیسیون ماده پنج ارسال شد و اکنون منتظر تصویب آن هستیم و با تصویب و ابلاغ آن اتفاق مهمی در راستای توسعه قایقرانی خواهد افتاد. در ادامه جلسه نظرات اعضای هیات رئیسه و حاضرین در جلسه استماع شد.

در این جلسه هیات رئیسه علیرضا سهرابیان رئیس، علی قلم‌سیاه، خسرو ابراهیمی و غلامرضا امینی اعضای هیات رئیسه، کتایون اشرف نائب رئیس، رضا صابونچی دبیرکل، ایرج اقلیمی کارشناس خبره، محمدتقی محمدیان سرپرست خزانه داری و علی رحمانیون بازرس فدراسیون حضور داشتند.

منبع : مهرنیوز

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *