تولید نرم‌افزار حسابداری برای شرکت‌ها و استارتاپ‌ها

به گزارش روز چهارشنبه صندوق نوآوری و شکوفایی، سید مجید اوره‌ای مدیرعامل این شرکت دانش بنیان ضمن تشریح جزییات و قابلیت‌های این نرم‌افزار حسابداری طراحی شده گفت: ویژگی بارز این نرم‌افزار، ابری بودن آن است و نیاز به دانلود و نصب ندارد.

وی ادامه داد: همچنین ارتباط بین سیستم‌ها نیز اتوماتیک و هوشمند است؛ به این معنی که کاربر کار خود را انجام می‌دهد و سیستم سند مربوطه را به صورت خودکار ثبت می‌کند. به نوعی ارتباط سیستماتیک بین حسابداری و انبار و موجودی کالا برقرار است و فاکتور خرید به صورت اتوماتیک ارسال می‌شود.
اوره‌ای، مهمترین نوآوری این نرم‌افزار را امکان پرداخت آنلاین در آن معرفی کرد و گفت: فاکتور به صورت آنلاین برای مشتری ارسال می‌شود و مشتری می‌تواند فاکتور را به صورت آنلاین پرداخت کرده و تسویه کند.
وی ادامه داد: علاوه بر آن نرم‌افزار حسابداری ابرستان در مارکتینگ نیز نوآوری ایجاد کرده است و تمامی امکانات حسابداری مانند خرید، فروش، انبارداری، خزانه دریافت و پرداخت، حسابداری تولید، مدیریت پخش و تولید به صورت یکپارچه در قالب یک نرم‌افزار در اختیار کاربر قرار می‌گیرد.

این فعال دانش بنیان اضافه کرد: این در حالی است که شرکت‌ها برای استفاده از نرم‌افزارهای دیگر حسابداری باید هر کدام از این خدمات را جداگانه خریداری کنند، اما امکانات نرم‌افزار حسابداری ابرستان به صورت نامحدود در اختیار کاربر قرار می‌گیرد.
وی به استفاده از خدمات توانمندسازی و آموزشی صندوق نوآوری و شکوفایی اشاره کرد و گفت: اخذ ضمانت‌نامه از بانک آینده یکی از خدماتی بود که از طریق صندوق نوآوری دریافت کردیم. همچنین با حضور در دوره‌های آموزشی از خدمات توانمندسازی و بلاعوض صندوق نوآوری نیز استفاده کرده‌ایم.
اوره‌ای از امکان دریافت نرم‌افزار حسابداری ابرستان با ۲۵ درصد تخفیف تا پایان سال جاری برای شرکت‌های دانش بنیان خبر داد و در مورد چشم‌انداز آینده شرکت گفت: هدف ما تسهیل‌گری در کسب و کارهای کوچک است.

وی افزود: بر این اساس در نظر داریم که علاوه بر خدمات حسابداری خدمات مالیاتی و حقوقی را نیز به نرم‌افزار اضافه کنیم و در یک سیستم یکپارچه نیاز کسب و کارهای کوچک را به اداره امور شرکت برطرف کنیم تا صاحبان کسب و کارها دغدغه مالی و حقوقی نداشته باشند.
مدیرعامل این شرکت دانش بنیان ادامه داد: همچنین خدمات حقوقی و مالیاتی را نیز به شرکت‌ها آموزش می‌دهیم و می‌توانیم به صورت ماهیانه مشاوره غیرحضوری نیز برای شرکت‌ها داشته باشیم.
وی خاطرنشان کرد: از آنجایی‌که حاشیه کسب و کار برای شرکت‌های نوپا و کوچک بسیار زیاد است این نرم‌افزار می تواند بسیاری از امور را برای شرکت‌های دانش بنیان و فناور تسهیل کند.

منبع : خبرگزاری ایرنا


منتشر شده

در

اخبار علم و فناوری, تکنولوژی

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *