به Ashes Lite خوش آمدید. ممکن است کاملاً با طراوت باشد

بدون طرفداران، بدون فرم کتاب، بدون بازی های تور، بدون صحبت های زباله، بدون کمان‌های روایی بزرگ تکمیل می‌شوند – هیچ ایده واقعی در مورد اتفاق بعدی وجود ندارد.

ممکن است مقدمه‌های کوتاه‌تر و کم پالس‌تری برای سریال Ashes نسبت به هفته‌های قبل وجود داشته باشد. تا چهارشنبه ساعت ۴ صبح به وقت انگلستان، و روز اول در گابا مرطوب و کمی محتاط. اما هیچ کدام که به ذهنم نمی رسد. و مطمئناً در سه دهه گذشته، سال‌های دیجیتال، که در طی آن مجموعه‌های ممتاز کریکت تست تبدیل به یک نام تجاری تفریحی با تغذیه استروئیدی شده است، هیچ‌کدام از آن‌ها نبوده است: حق پخش تلویزیونی آهنربای گردشگری، سازنده افسانه‌ها، تعریف‌کننده مشاغل، سوخت برای تسویه امتیازات. کتاب ها و بقیه.

خب، این بار نه. به سرعت به تور فعلی تحت سایه کووید بروید و معماری کل این صحنه بسیار متفاوت است. در بریزبن باران می بارد. کاپیتان استرالیا خوب است. دیوید وارنر دیگر اتک داگ یا کشیش یا حتی اتک ریورند نیست.

هیچ کس، در زمان نگارش این مقاله، جو روت را به داشتن چشمان یک بچه مارموست ترسیده متهم نکرده است، تا جایی که جالب ترین گفتگوی که از اردوگاه استرالیا منتشر می شود، پیشنهادی است که استیو اسمیت بسیار اندک به آن پرداخته است. با گرفتن خود (“این کمی بازتر است”). صادقانه بگویم، به هر حال ممکن است فردا همه چیز لغو شود.

در این حس ضد درام، غیبت آن قلوه سنگ آشنا قدیمی که در اطراف حفر شده است، کمی ناراحتی ایجاد خواهد شد. در این زمان از سال مانند گوزن شمالی پاپیه ماشه خانگی مورد علاقه شما. به نظر می رسد که کریکت آزمایشی هر ماه که می گذرد، دارایی کمتری دارد. چیزها به هم می ریزد. خاکستر باید نگه داشته شود .

اما این جنبه دیگری نیز دارد. دو تیم پاپ‌آپ در نابخشودنی‌ترین قالب، با نقشه‌های بی‌حرکت، بدون چمدان، بدون سنگینی انتظارات، فقط یک احساس پانکی، بیا همانطور که هستی. به Ashes Lite خوش آمدید. ممکن است کاملاً با طراوت باشد.

سرعت حیرت انگیزی در برنامه وجود دارد، ۴۲ روز در حدود پنج، احتمالاً چهار شهر، با پرواز کامل- در این بین اختلال کوچ-پک-باز کردن.

۲۵ روز بازی، به علاوه سفر، زمان‌های نقاهت، کریسمس، لحظه‌های عجیب و غریب از اوقات فراغت و خسته از پا در خانواده و واقعاً جایی برای پنهان کردن یا کاهش یا اصلاح بازی شما وجود ندارد. شروع را فشار دهید – سپس تا زمانی که تمام نشده است پلک نزنید.

در این زمینه، پیش‌بینی آنچه در شرف وقوع است کمی بی‌معنی به نظر می‌رسد. تصور سناریویی که استرالیا از روز اول با آن فرار کند و ۴ یا ۵ نفر دیگر را صفر کند، کار سختی نیست، کل ماجرا در طول دو هفته از تور. پت کامینز، جاش هزلوود، میچل استارک یا – هیجان انگیزتر – جی ریچاردسون می توانند در یک جلسه و نیم، در هر زمان و در هر روز از انگلستان عبور کنند.

وجود دارد. همچنین احتمال حضور انگلیس در این بار و نه به این دلیل که انسجام واقعی در تیم وجود دارد، هر گونه احساسی از طرح های اصلی وجود دارد. اما صرفاً به این دلیل که هیچ چیز آماده نیست، همه کمپخته هستند.

زمین‌ها (می‌شنویم) کند، هوا مرطوب، توپ صورتی در آدلاید خواهند بود. در میان خدمه خود از افراد تحت فشار و شاید هنوز هم، انگلیس سه بازیکن کریکت سطح بالاتر نیز دارد.

>=”dcr-nnoipb”>با یک قرارداد جدید IPL در کیف، این می تواند توری باشد که جاس باتلر، که می تواند شماره ۷ انگلیس را به دست آورد، آن را میخکوب کند. عکس: بردلی کاناریس/گتی ایماژfigcaption>

به‌علاوه، می‌توانید سطوح فشار میگرنی معمولی را حذف کنید. برنده شدن یا نبردن Ashes به نظر مهم‌ترین مشکلی نیست که کریکت انگلیسی با آن مواجه است.

یک گرایش کمی امیدوارکننده برای مقایسه این مهمانی تور انگلیس با مهمانی ۱۹۸۶-۱۹۸۷ وجود دارد. گروه، که آنها نیز با کمی در راه از راه رسیدند. اما تفاوت های کلیدی وجود دارد. آن تور ۶۳ روز به طول انجامید و شامل سه بازی گرم‌آپ مناسب بود، که در پایان آن یان بوتهام از قبل بطری نوشیدنی انرژی‌زای اسپانسر را برای استراحت‌های داخل زمین پر می‌کرد، سرعت بولینگ دامنه خود را پیدا کرده بود و در داخل، احساس آرامی از حرکت وجود داشت.

جذاب‌کننده‌ترین بخش فقدان برنامه‌ها و سیستم‌ها در هر دو طرف است. هیچ یک از برنامه ریزی های معمولی در اینجا وجود ندارد، هیچ شکل مشخصی برای آزمایش استرس وجود ندارد.

برای مثال، تور بلند، ۲۰۱۳-۲۰۱۴ را به یاد می آوریم، زمانی که انگلستان برگزار شد. استیو فین، بوید رنکین، کریس ترملت، استوارت برود و یک دکل تلفن کوچک، فراموش کردند که مهارت و چرخش معکوس بود که چهار سال قبل این کار را انجام داد.

این بار کاسه‌زن‌های درز اصلی ۳۱، ۳۲، ۳۵ و ۳۹ ساله هستند، همه تغییرات ظریف در ایده بازوی راست سریع-متوسط. ضرب و شتم کیسه ای از امید است. ده بازیکن در اولین تور Ashes خود هستند.

در غیر این صورت، این تیم پر از زوایای عجیب است. داوید مالان: باکلاس، شیک، درجه یک: اما خوب، چرا؟ اولی پوپ. خطوط زیبا و منظم آیا او واقعاً خوب است؟ آیا آنها واقعاً به نه یک، نه دو، بلکه به سه کاسه درز پشت بازوی راست با طول ۸۱ تا ۸۵ مایل در ساعت نیاز دارند؟ و در مورد جوس باتلر، با استعدادترین بازیکن آزمونی که انگلستان تولید کرده است، چه می توان گفت؟ فشار خاموش، یک معامله جدید IPL در کیف، اولین و آخرین فرصت در استرالیا. این می‌تواند توری باشد که باتلر آن را میخکوب می‌کند.

اینجاست، با نیمی از مکان‌های تیم برای تصاحب، انگلیس فرصتی برای جذاب شدن دارد. چرا چند قمار آگاهانه انجام نمی دهید؟ بیش از یک سال است که زمزمه هایی مبنی بر اینکه بن استوکس باید شماره ۳ را بزند وجود دارد. و چرا که نه؟ تکنیک دفاعی او عالی است. تابلوی امتیاز حرکت خواهد کرد. از قبل بهتر به نظر می رسد. ریشه در چهار، مالان در پنج، جانی بیرستو در شش، باتلر هفت. آنجا قدرت است و جاه طلبی خرج نشده.

در مورد بولینگ , چرا با دستی که داری همه وارد نمی شوی؟ مردم محلی می گویند که زمین ها کندتر شده اند و در اطراف نم خواهد بود. چرا فقط به آن تسلیم نشوید، سرنوشت خود را در آغوش نگیرید و یک دست کامل از تاجران سی و چند ساله با دقت پایین دهه هشتاد را بازی کنید. با خفاش حمله کن، با توپ خسیس باش. و در حالی که ما در آن هستیم، ناتان لیون را دنبال کنیم که در ۱۸ ماه گذشته به سختی بازی کرده است. چرا در لحظه‌ای که او به میدان می‌آید، او را بالای سرش پینگ نکنیم؟ اینها پس از همه خاکسترهای بدون زمینه هستند. اینجا آزادی وجود دارد.

چیزی باید تغییر کند. زیرا علیرغم همه آن خوش بینی شکننده، وضعیت پیش فرض یک برد استرالیا است، احتمالاً یک برد راحت. تیم آنها عمق بیشتری از کیفیت واقعی دارد. استرالیا سه ضربه زن خوب به دو تیم انگلیس دارد (یکی در راه بازگشت). آنها سرعت حمله بهتری دارند. تیم آنها نیز سرگرم کننده به نظر می رسد.

ریچاردسون ممکن است مجبور باشد صبر کند، اما او یک سونگگر خوشمزه و با سرعت بالا را در خارج از خانه می سازد. وارنر دوباره خوبه عثمان کواجه برگشت. کامرون گرین استعدادی هیجان‌انگیز، تمام قد و شکوه جسمانی است، اما در سال گذشته از شانس پیشرفت محروم بود و با وجود بولینگ با سرعت ۸۸ مایل در ساعت ۶ فوت ۷ اینچی، در سال گذشته هنوز بدون ویکت تست است. مارنس لابوشاگن هنوز میانگین ۶۰ سال دارد. اسمیت، خوب، او این قدرت را که می دانید تغییر داده است. =”embed-block” class=”dcr-q580fu”>

The Spin: ثبت نام کنید و ایمیل هفتگی کریکت ما را دریافت کنید.

سپس بحث فرهنگ است. یکی از جنبه های قابل قبول حماسه انفجار دیک-پیک تیم پین این است که به این معنی است که هیچ Paine وجود نخواهد داشت. کامینز یک بزرگسال است، یک کریکت باز بزرگ در حال ساخت و یک نمونه همه جانبه واقعاً باشکوه، یکی از آن نوع انسان فضانوردی که به نظر می رسد هوای متفاوتی استنشاق کنید.

کامینز در مقابل روت: این درست است، هر طور که آن را قطع کنید، و یادآوری است، هر چقدر هم که آماده سازی عجله داشته باشد و عرق کرده باشد، که هنوز هم همین است. همان ماده ممتاز.


منتشر شده

در

اخبار ورزشی, سایر ورزش ها

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *