پیرلو: خودمان شرایط را پیچیده کردیم

به گزارش “ورزش سه”، یوونتوس امشب در دیداری دشوار و در اوقات اضافی در نهایت موفق شد ۲-۳ جنوا را مغلوب کرده و راهی مرحله یک چهارم نهایی کوپ ایتالیا شود. آندره پیرلو در پایان این دیدار مدعی شد همه بازی های این مرحله دشوار بوده و یوونتوس و اینتر شرایط مشابهی برای دیدار حساس هفته بعد در سری آ دارند.

 

آندره‌آ پیرلو گفت: ما خودمان شرایط را برای خودمان پیچیده کردیم، زیرا در نیمه اول واقعا خوب بازی کرده بودیم. اما در نیمه دوم تمرکز کافی نداشتیم و شرایط دشوارتر شد. در ابتدا آنچه را که لازم بود را انجام دادیم و باید شرایط را بهتر کنترل می کردیم. قهرمانی در کوپا ایتالیا برای یوونتوس یک هدف است، بنابراین پیروزی و صعود به مرحله بعدی مهم بود.

 

 

درخشش دژان کولوسفسکی؟ “او هنوز خیلی جوان بوده و فقط یک فصل تجربه بازی در سری آ را در کارنامه دارد، بنابراین این عملکرد یک قدم بزرگ برای یوونتوس بود. کولوسفسکی باید در طول ۹۰ دقیقه با ثبات تر و در مقابل دروازه مصمم تر باشد و درک کند که هر موقعیتی هنگام بازی کردن برای یوونتوس ارزشمند است.

 

 تقریبا تمام بازی های این مرحله کوپا ایتالیا به وقت اضافی رفتند و این نشان می دهد همه این دیدارها سخت بودند. شرایط ما و اینتر یکسان بوده و هر دو تیم چند روز فرصت برای ریکاوری و آماده سازی فرصت خواهیم داشت. ما در بعضی مواقع و خصوصا وقتی از حریف پیش بودیم تمرکز کافی نداشتیم، بنابراین باید از نظر مدیریت جریان بازی پیشرفت کنیم.


منتشر شده

در

اخبار ورزشی, فوتبال

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *