در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
با ثبت آگهی سریع در صفحه اول گوگل قرار بگیرید و مشتریان خودتان را سریعا افزایش بدهید***** با متد جدید و پیشرفته

درج آگهی رایگان

تجهیزات روشنایی معابر انواع پایه چراغ و پروژکتور خیابانی

 

تجهیزات روشنایی معابر انواع پایه چراغ و پروژکتور خیابانی

آگهی رایگان
  • لوازم الکترونیکی صوتی و تصویری متفرقه
  • قیمت کل : توافقی
  • نوع : فروشی
  •  phone
  • email
  • تاریخ ثبت آگهی : ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
  • آخرین بروز رسانی : ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
  •    تهران اسلامشهر
  • 191 بازدید
  • تهران اسلامشهر خیابان زرافشان کوچه اول پلاک 17
تجهیزات روشنایی معابر از چند جهت برای محیط‌های عبور و مرور تاثیر گذار هستند. طبیعتاً اولین ویژگی آنها روشنایی معابر و برطرف کردن نیازهای اولیه در این زمینه است. در کنار این مورد، تجهیزات روشنایی خیابان برای زیبایی و ایجاد یک محیط جذاب و دلنشین در محل تردد افراد بسیار مهم هستند. مهمترین ابزاری که در تجهیزات روشنایی برای معابر وجود دارد و می‌توانیم به آن اشاره کنیم، چراغ خیابانی یا لاک پشتی است.
این چراغ در تنوع زیادی تولید می‌شود و شما بر اساس شرایط محیطی که در آن قرار دارید می‌توانید بهترین آنها را انتخاب کنید. در کنار چراغ خیابانی ابزار دیگری مثل پروژکتور، پایه‌ چراغ خیابانی و براکت‌ها تاثیر گذار هستند. در این مطلب سعی می‌کنیم مهمترین ابزاری که شما در روشنایی خیابان باید از آنها استفاده کنید را مورد بررسی قرار دهیم.
تجهیزات روشنایی معابر در تهران
تجهیزات روشنایی معابر
آشنایی با مهمترین تجهیزات روشنایی معابر؛ چراغ خیابانی
اصلی‌ترین و مهمترین تجهیزات روشنایی معابر، چراغ خیابانی است. مهمترین ویژگی چراغ خیابانی وجود بازتابنده مناسب در آن می‌باشد. طراحی رفلکتورها در این چراغ به گونه‌ای انجام شده که نور را به سمت پایین هدایت کرده و تا حد امکان به صورت یکنواخت روی سطح جاده پخش می‌کنند. استفاده از چراغ خیابانی مزایای زیادی برای روشنایی معابر دارد. مهمترین مزایای آن عبارتند از:
استفاده از این ابزار کمک می‌کند خیابان‌ها در طول شب فضای دلپذیرتری داشته باشند و عبور و مرور در آن‌ها برای مردم لذت بخش باشد.
وجود چراغ خیابانی برای معابر از لحاظ امنیتی هم مفید است. در واقع با توجه به روشنایی که از طریق این چراغ‌ها در خیابان و معابر به وجود می‌آید، امکان انجام کارهای غیر قانونی به شدت سخت می‌شود.
تحقیقات نشان داده است که استفاده از چراغ خیابانی میزان تصادفات را در هنگام شب تا حد زیادی کاهش می‌دهد.
یکی دیگر از ویژگی‌های مهمی ‌که این چراغ‌ها دارند طول عمر بسیار زیاد آن‌ها است. این مزیت چراغ خیابانی از لحاظ اقتصادی اهمیت زیادی دارد. در واقع با استفاده از این لوازم روشنایی شما نیاز به این نخواهید داشت که مرتب به دنبال تعویض لامپ‌ها باشید.
البته در کنار تمام این مزایا ایراداتی مانند گران بودن، مصرف زیاد انرژی برق و سخت بودن شرایط نصب آنها از جمله معایب این چراغ‌ها محسوب می‌شود.
تجهیزات با کیفیت روشنایی معابر
پایه‌ چراغ روشنایی
آیا استفاده از پروژکتور برای روشنایی معابر مفید است؟
یکی دیگر از بهترین تجهیزات روشنایی معابر، پروژکتور‌ها هستند. در حال حاضر بیشتر پروژکتورها از لامپ ال ای دی ساخته می‌شوند. این محصولات نیز دارای ویژگی‌هایی هستند که استفاده از آنها را برای محیط‌های باز مثل معابر مناسب نشان می‌دهد. مهم ترین ویژگی‌هایی که پروژکتور دارد عبارتند از:
یکی از بزرگترین ویژگی‌های پروژکتور بازدهی بالاتر آن در مقایسه با دیگر منابع نور می‌باشد. در مقایسه با لامپ‌های رشته‌ای پروژکتور‌ها ۹۰ درصد روشنایی بیشتر تولید می‌کنند. در واقع شما با استفاده از پروژکتور می‌توانید تا حد زیادی هزینه‌های خود را کاهش دهید و در عین حال معابر را روشن‌تر کنید.
یکی دیگر از مزایای استفاده از پروژکتور این است که سوختگی لحظه‌ای ندارد. برای روشنایی معابر این ویژگی اهمیت زیادی دارد. متاسفانه بسیاری از چراغ‌ها به دلیل طول عمر پایین که دارند به سرعت می‌سوزند و معابر را تاریک می‌کنند. البته پروژکتور‌ها به جای این ویژگی منفی با کاهش لومن روبرو هستند که سبب می‌شود نور خودشان را به صورت تدریجی از دست دهند.
قدرت نور پروژکتور کمک می‌کند تا فضاهای باز مثل معابر با استفاده از این منابع روشنایی به خوبی نور داشته باشند. نورپردازی نما در پروژکتورها به گونه‌ای است که هیچ گونه مشکلی در معابر به وجود نمی‌آورد.
خرید تجهیزات روشنایی معابر
تجهیزات روشنایی معابر
پایه‌های چراغ روشنایی چگونه هستند؟
پایه چراغ خیابانی از جمله تجهیزات روشنایی معابر است که معمولاً در ارتفاع بالا قرار می‌گیرد و فضای اطراف خود را روشن می‌سازد. معمولاً از پایه‌های فلزی برای منابع نور کمک می‌گیرند. البته تمام پایه‌ها هم اندازه نیستند و بر اساس شرایط و محیطی که قرار است در آن مورد استفاده قرار گیرند طراحی می‌گردند. اگر در خیابان‌ها دقت کنید انواع مختلف پایه‌های چراغ روشنایی را مشاهده خواهید کرد. استفاده از این محصول برای روشن کردن معابر ویژگی‌های مختلفی دارد. اگر از این پایه‌ها استفاده کنید زیبایی شهر افزایش پیدا خواهد کرد و نورپردازی نما برای عابرین جذاب‌تر خواهد بود. وجود این پایه‌ها کمک می‌کند تا مردم در هنگام شب برای تفریح در پارک مشکلی نداشته باشند.
یکی از کاربردهای مهم پایه چراغ خیابانی امکان استفاده از آن در هر محیطی می‌باشد. یکی دیگر از مزایای مهم این محصول که باید به آن اشاره کنیم نارسانا بودن آن است. نارسانا بودن این ابزار روشنایی معابر کمک می‌کند و در هنگام بارندگی نور محیط حفظ شود. شما برای نصب این تجهیزات روشنایی دردسر زیادی نخواهد کشید و به آسودگی می‌تواند این کار را انجام دهید.
تجهیزات تخصصی روشنایی معابر
نحوه خرید تجهیزات و لوازم روشنایی معابر
خرید تجهیزات روشنایی معابر اصلا کار راحتی نیست. در این خرید شما باید نکات و اصولی را مد نظر قرار دهید. مهمترین نکاتی که در خرید این محصولات باید مد نظر قرار گیرند عبارتند از:
اصل اول در خرید تجهیزات روشنایی برای معابر، اندازه و ابعاد چراغ‌ها است. شما باید اندازه و ابعاد را به گونه‌ای در نظر بگیرید که متناسب با شرایط محیط باشند و نور مناسبی تولید کنند. نوری که آنها تولید می‌کنند نباید به هیچ وجه امنیت عابر این را به خطر بیندازد.
ویژگی دوم که در خرید این تجهیزات باید به آن توجه داشته باشید، مقاومت آنها در برابر شرایط متفاوت آب و هوایی است. طبیعتاً معابر در هر سال با شرایط آب و هوایی متفاوتی روبرو می‌شوند و باید به گونه‌ای طراحی شوند که نه در گرمای زیاد، نه در سرمایش دید و نه در هنگام بارش برف و باران دچار مشکل شوند.
قرارگیری تجهیزات روشنایی معابر باید با فاصله استاندارد صورت پذیرد. قرارگیری آنها به صورت متراکم در کنار یکدیگر یا با فاصله زیاد فقط بازدهی آنها را کاهش می‌دهد و شما را مجبور می‌کند، هزینه بیشتری در این زمینه داشته باشید.
جمع‌بندی
در این مطلب سعی کردیم تجهیزات روشنایی معابر را خدمت شما معرفی کنیم. همانگونه که مطالعه فرمودید چراغ خیابانی، پروژکتور و پایه‌های چراغ روشنایی مهمترین وسایلی هستند که در روشنایی معابر مورد استفاده قرار می‌گیرند. در خرید هر کدام از این تجهیزات همانگونه که گفتیم رعایت اصول و نکات مختلفی ضروری است. رعایت تمامی ‌این اصول شاید برای شما کار سختی باشد برای همین بهتر است در چنین مواردی با کارشناسان متخصص مشورت کنید.

آدرس مشاهده آگهی :

https://iranamir.com/ads/31454/تجهیزات-روشنایی-معابر-انواع-پایه-چراغ-و-پروژکتور-خیابانی.html
logo-samandehi
  ثبت آگهی رایگان