در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
با ثبت آگهی سریع در صفحه اول گوگل قرار بگیرید و مشتریان خودتان را سریعا افزایش بدهید***** با متد جدید و پیشرفته

درج آگهی رایگان

خرید مبل راحتی جدید از وودن مبل

 

خرید مبل راحتی جدید از وودن مبل

آگهی رایگان
  • مربوط به خانه وسایل و تزئینات خانه مبلمان و صندلی راحتی
  • قیمت کل : 20,000,000 تومان
  • نوع : فروشی
  •  phone
  • email
  • تاریخ ثبت آگهی : ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
  • آخرین بروز رسانی : ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
  •    تهران چهاردانگه
  • 237 بازدید
  • تهران اسلامشهر شهرک گلشهر خيابان خزايي چهار راه قوام ابادي پلاک 9 مجموعه وودن




در طول جستجوي خود براي مبل راحتي، با انتخاب هاي زيادي روبرو هستيد. شما راحتي مطلوب مي خواهيد، اما فضا نيز خواسته هايي دارد. ترفند اين است که بهترين هاي آن دنياها را ترکيب کنيد. بين راحتي يک مبل 3 نفره و جمع و جور بودن يک مبل 2 نفره، يک مبل وجود دارد که همه چيز را متعادل مي کند: 2.5 نفره! اين مبل داراي دو صندلي سخاوتمندانه است و پس از آن هنوز مقداري فضاي باقي مانده است. مبل هاي دو نفره و نيم نفره انواع مختلفي دارند. کلاسيک، مدرن يا شرقي. و براي مثال يک هاکر يا يک زيرپايي را در نظر بگيريد. Relax! مبل هاي 2.5 نفره در رنگ ها و سبک هاي مختلف
مبل 2.5 نفره در رنگ هاي محبوب خاکستري، سبز و کنياکي داريم. ساخته شده از پارچه يا چرم، به عنوان مبل تختخواب شو يا مبل مدولار. براي استراحت فقط با دو نفر يا تماشاي فيلم با کل خانواده عالي است. مجموعه کامل ما را مشاهده کنيد. ما همچنين لوازم جانبي مانند پشتي سر، پايه‌هاي مخصوص مبل يا کوسن‌هاي تزئيني را در انبار داريم. يک مبل به سبک سنتي، مظهر ظرافت، راحتي و نوع صنعت بي‌نظير، که امروزه بيش از هر زمان ديگري مرتبط است، که محصولات Flexform به آن معروف هستند. .

مبل Ambroeus تصويري فوري از گرماي بي‌نظير خوش‌آمدگويي را منتقل مي‌کند، به لطف بالش‌هاي مجلل، پوشاننده و پف‌دار.

کنتراست بصري خارق‌العاده‌اي را بين سبکي ساختار فلزي، موجود در انواع روکش‌ها، و بالشتک‌هاي فراوان صندلي و تکيه‌گاه، که به طور سخاوتمندانه در غاز پوشانده شده‌اند، در برابر پايه‌هاي پوشيده از پوست گاو نشان مي‌دهد.

تکيه گاه فلزي با روکش چرمي پيچيده که به پايه هايي با طراحي ماهرانه ختم مي شود يک ويژگي طراحي متمايز است.

تاشوي ظريف روکش کوسن را تزئين مي‌کند، جزئيات پيچيده‌اي که به مهارت خياطي ذاتي Flexform برمي‌گردد.

مبل Ambroeus در نسخه هاي مستقل دو و سه نفره و در مجموعه اي از پيکربندي هاي متفاوت موجود است. با مبل پارکر، آنتونيو سيتريو و فلکسفرم به تفسير مجدد مبلماني که به وضوح از سنت الهام گرفته شده اند، ادامه مي دهند.

اين‌ها اشيايي هستند که با حساسيت معاصر مفهوم‌سازي و طراحي شده‌اند که حسي فوري از «قابليت تشخيص» را برمي‌انگيزد.

اشيايي که شکل، مواد و زيبايي آنها بخشي از وجود ماست و فرهنگ بصري را که ما نگهبان آن هستيم فرا مي‌خوانند. آنها به ما اين امکان را مي دهند که به طور غريزي از يک شي جديد به خاطر تصاويري که در حافظه ما به ياد مي آورد، قدرداني کنيم.

ساختار مبل پارکر از چوب جامد تراش خورده و دست ساز ساخته شده است. جنس ريز بافته شده روي پشتي و تکيه گاه دست نيز کاملاً دست ساز است. اين يک بالشتک تک صندلي و بالشتک‌هاي بزرگ و گشاد با روکش‌هاي سخاوتمندانه دارد که به پشتي تکيه داده‌اند، که در نسخه‌هاي با طناب بافته شده يا چرم گاوي عرضه مي‌شود.

خانواده پارکر شامل مبل‌هاي دو و سه نفره، يک عثماني و يک عنصر با پشتي و فقط يک تکيه‌گاه است که امکان ايجاد چيدمان‌هاي منحصربه‌فرد را فراهم مي‌کند. يا در خاکستر جامد با روکش طبيعي يا رنگ آميزي گردو، گيلاس، چوب ساج، قهوه، ونگ، آبنوس يا قهوه اي، و اسکلت فلزي با پوشش پودري اپوکسي، با پشتيباني از تارهاي کشسان رنگ آنتراسيت.

بند ناف دست باف در عجله کاغذ پيچ خورده؛ يا در بند ناف چرم گاوي بافته شده در اين رنگ ها: مشکي، قهوه اي تيره، تنباکوي، طبيعي، زيتوني، خاکستري، قرمز بلغاري.

بالشتک هاي صندلي از الياف پلي استر با درج در مواد با چگالي متغير ضد خوردگي.

بالشتک هاي پشتي از الياف پلي استر.

بالشتک هاي اختياري در الياف پلي استر. در صورت درخواست، با شارژ.

پاها در دايکاست زاما در اين روکش‌ها: ساتن، کروم، براق، کروم مشکي، رنگ آنتراسيت براق. پاها روي نوک هاي ساخته شده از مواد ترموپلاستيک قرار مي گيرند.

روکش بالشتک صندلي/تکيه پشتي در دو نسخه پارچه اي و چرمي قابل جدا شدن است.

جزئيات سفارشي لوله‌هاي اثاثه يا لوازم داخلي شامل لوله‌هاي ناخالصي مي‌شود که مي‌توانند در تمام رنگ‌هاي روي تخته نمونه ساخته شوند. طراحي مبلمان با شخصيتي پويا و استخوان‌هاي تخريب‌شده، مانند پروژه‌هاي معماري معمار خوش‌بين آمريکايي. Adagio يک سيستم صندلي است که بر روي خوشه بندي اشکال دقيق ساخته شده است که قوانين سخت عمود بودن را آشکارا زير پا مي گذارد. انسجام آن بر تعادل اشکال، خطوط و ضخامت هاي شيب دار غير متعارف و سبکي بصري کل متکي است. پشتي صندلي با روکش بلند با بالشتک نرم ذوزنقه اي شکل صندلي و شزلون يکپارچه، که نامتقارن نيز هست، به خوبي تعادل برقرار مي کند.

گفتگوي پربار بين طراح و شرکت منجر به محصولي شد که به طور بي عيب و نقصي فلسفه طراحي نمادين دانيل ليبسکيند را با مفهوم ظرافت محدود ذاتي رويکرد زيبايي شناسي شرکت ادغام مي کند.



برای ارتباط با پشتیبانی و خرید با شماره زیر تماس بگیرد

09120032137
آدرس مشاهده آگهی :

https://iranamir.com/ads/30884/خرید-مبل-راحتی-جدید-از-وودن-مبل.html
logo-samandehi
  ثبت آگهی رایگان