افتتاح خوابگاه تیروکمان تا یک ماه آینده

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیروکمان، غلامرضا شعبانی‌بهار در حاشیه بازدید ژاله فرامرزیان از سایت تیراندازی با کمان اظهار داشت: خوابگاه حدود ۶۰۰ متر در دو طبقه و اگر اردوها همرمان باشد پذیرای هر دو خواهیم بود. اتاق ویژه معلولین با استاندارد لازم دارد و در قلب جنگل استادیوم و کنار سایت و دریاچه چشم انداز خوبی دارد.

وی در ادامه افزود: تا الان ۲ میلیارد و ۵۰۰ هزینه خوابگاه شده و تمام هزینه از صفر تا صد را شرکت توسعه و تجهیز تقبل کرده و پیمانکار هم در حال انجام کار است.

رئیس فدراسیون تیروکمان تاکید کرد: ۵۰۰ میلیون تجهیزات درون اتاقی را لازم داریم و خانم فرامرزیان بازدید کردند و نامه‌ای به وزارت در این خصوص نوشتیم. این در آستانه نهایی شدن است و اگر تزریقی از طرف شرکت به پیمانکار انجام شود کار زمانبری نداریم و تا یک ماه دیگر آماده می‌شود. افتتاح خوابگاه در هفته تربیت بدنی ایده‌آل است. امیدواریم برای اردوی بعدی بچه‌ها در خوابگاه اسکان پیدا کنند.

وی در خصوص هزینه احداث خوابگاه گفت: در مجموع هزینه ساخت و تجهیز خوابگاه ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است که در این شرایط استثنا است. امیدواریم خوابگاه به سرعت آماده شود.
خوابگاه آرزوی دیرینه کمانداران است و همجواری با سایت باعث می‌شود هر زمان مربی لازم بداند تمرینات انجام شود این اتفاق باید از مدت‌ها می‌افتاد و من آن را اولویت اصلی خود قرار دادم.

شعبانی بهار در خصوص احداث ساختمان اداری فدراسیون گفت: به خاطر جدا بودن ساختمان اداری فدراسیون و سایت و عدم دسترسی، مشکلات مدیریتی و اجرایی و فنی داریم و در تلاشیم تا ساختمان اداری خود را در کنار سایت داشته باشیم. ساختمان نیمه تمامی بود که ادامه دادیم و بیش از ۵۰ درصد رشد فیزیکی داشته و اگر منابعی پیدا کنیم شاید امسال به افتتاح برسد. برای ساخت ساختمان اداری یکی از اعضای هیئت رئیسه به صورت شخصی حامی مالی ما است.

رئیس فدراسیون تیروکمان در خصوص بدهی‌های فدراسیون که از سال‌های گذشته باقی مانده، گفت: یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان از بدهی را پرداخت کردیم ولی یک میلیارد هم همچنان بدهکاری داریم وقتی آمدم فدراسیون ۲.۵ میلیارد بدهی از قبل داشت. یک سری بدهی هم از قبل بوده که تازه اعلام شده است. برخی از بدهی‌ها مربوط به سال ۹۴ است.

منبع : مهرنیوز

|بلیط اتوبوس , بلیط هواپیما , بلیط قطار | خرید شارژ , خبر فوری , درج آگهی رایگان


منتشر شده

در

اخبار ورزشی, سایر ورزش ها

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *